۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تجهیز ۱۵۳ خودروی سرویس مدرسه به برچسب و کارت سرویس مدارس
کد خبر: ۱۰۲۱۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبرداد:

تجهیز ۱۵۳ خودروی سرویس مدرسه به برچسب و کارت سرویس مدارس

سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته تاکنون برای ۱۵۳ خودروی فعال در سرویس مدارس برچسب و کارت سرویس مدارس صادر شده است.

 تجهیز ۱۵۳ خودروی سرویس مدرسه به برچسب و کارت سرویس مدارس
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، اسماعیل زندپور افزود: نصب برچسب‌های سرویس مدارس از 18شهریورماه سال جاری آغاز شده است.
وی اضافه کرد: پیمانکاران سرویس مدارس به نوبت برای دریافت برچسب و کارت سرویس مدارس رانندگان اقدام کردند و تاکنون 153 خودرو به برچسب و کارت سرویس مدارس مجهز شده است.
سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا هفته اول مهرماه سال جاری اکثر خودروها به برچسب و کارت سرویس مدارس مجهز شوند.
زندپور تصریح کرد: 652 راننده سرویس مدارس فرم‌های «الف» و«ب» را از مدارس دریافت کرده و پس از تکمیل کردن برای دریافت برچسب و کارت سرویس مدارس به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تحویل داده‌اند.
وی با اشاره به دلیل تأخیر در صدور مجوز سرویس مدارس گفت: با توجه به اینکه بسیاری از والدین دانش‌آموزان در نخستین هفته‌های مهرماه اقدام به عقد قرارداد برای سرویس مدارس می‌کنند تاکنون بسیاری از والدین نسبت به این موضوع اقدام نکرده‌اند بنابراین طبیعی است که صدور مجوزهای سرویس مدارس نیز با تأخیر انجام شود.
سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: از والدین دانش‌آموزان و مدیران مدارس تقاضا می‌شود هرچه سریعتر نسبت به عقد قرارداد سرویس مدارس با پیمانکاران تحت نظارت سازمان اقدام کنند تا بتوانیم در اسرع وقت خدمات مطلوبی را به دانش‌آموزان ارائه دهیم.



انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان