۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۲۱ واحد نانوایی متخلف در تاکستان شناسایی شد
کد خبر: ۱۰۱۷۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تاکستان:

۲۱ واحد نانوایی متخلف در تاکستان شناسایی شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان گفت: ۲۱ واحد متخلف نانوایی در این شهرستان شناسایی شده است.

۲۱ واحد نانوایی متخلف در تاکستان شناسایی شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از تاک پرس، یاسر رحمانی در جلسه ارائه گزارش مرداد ماه اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اظهار کرد: بازرسان نظارتی تاکستان طی یک ماه گذشته با حضور و سرکشی مداوم از واحد‌ها و صنوف مختلف در راستای تنظیم بازار گام برداشته و به اجرای برنامه‌های نظارتی خود پرداخته‌اند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان افزود: تلاش برای تنظیم بازار و اجرای طرح‌های نظارتی جزو اولویت‌های این اداره محسوب شده که با همکاری واحد‌های صنفی انجام می‌شود.
وی به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته نظارتی در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان تاکستان پرداخت و اظهار کرد: انجام هماهنگی‌های لازم بین بازرسان و اداره تعزیرات حکومتی با هدف شناسایی متخلفان و رسیدگی به پرونده‌های تنظیمی جزو اقدامات طرح نظارتی ماه مبارک توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان بوده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان به تعیین نرخ زولبیا و بامیه پیش از آغاز ماه مبارک و ابلاغ آن به واحدهای صنفی توسط اتحادیه‌ها اشاره کرد و افزود: همچنین برگزاری نمایشگاه ضیافت با ۴۸ غرفه و عرضه کالاهای پرمصرف جزو فعالیت‌های این اداره بوده است.
وی ادامه داد: توزیع کالاهایی مانند برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، حبوبات و قند و شکر توسط این اداره بین شهروندان تاکستانی نیز بیش از دیگر کارها مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
این مسئول به انجام منظم بازرسی از واحدهای نانوایی در ساعات صبح و پایان شب طی ایام ماه رمضان در شهرستان تاکستان اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع ۳۰ روز ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای این طرح ۲۱ واحد متخلف در این شهرستان شناسایی شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان ادامه داد: همچنین کار رسیدگی به ۳۳ مورد گزارش تلفنی، ۲۰ مورد شکایت کتبی از واحدهای صنفی مشمول به همراه بازرسی از ۳ هزار و ۲۳۶ واحد صنفی و معرفی ۱۹۲ واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تاکستان طی ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.
رحمانی گفت: همچنین طرح تنظیم بازار کالاهای اساسی شهرستان تاکستان نیز از طریق توزیع ۱۹۲ تن برنج وارداتی، ۵۰۹ تن شکر، ۲۵۰ کیلو حبوبات، ۲ تن گوشت منجمد و ۳۵ تن مرغ منجمد انجام شده و توزیع شکر، برنج و مرغ نیز کماکان در این شهرستان ادامه دارد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان