۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین دعوت پرسپولیس از راجر فدرر تنیسور مطرح جهان!
کد خبر: ۹۶۱۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:

دعوت پرسپولیس از راجر فدرر تنیسور مطرح جهان!

منتقمی: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با سفیر سوئیس، امیدواریم ملاقاتی بین مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با آقای سپ بلاتر انجام شود. همچنین سفارت سوئیس برای حضور راجر فدرر در ایران اعلام آمادگی کرد.

دعوت پرسپولیس از راجر فدرر تنیسور مطرح جهان!
به گزارش صبح قزوین به نقل از جام نیوز، بهروز منتقمی که در باغ شاندیز میهمان سفیر سوئیس بود، افزود: آقای رویانیان برای این ضیافت دعوت شده بودند که با توجه به برنامه‌‎کاری ایشان که از قبل برنامه‌ریزی شده بود از طرف ایشان در این ضیافت حضور پیدا کردم که منشأ قرارهای بسیار خوبی هم شد تا خبرهای خوبی در راه باشد.
وی ادامه داد: آنچه در این ملاقات برای من جالب توجه بود، جدای از استقبال بسیار گرم و شأنی که برای ما به عنوان باشگاه پرسپولیس قائل بودند، اطلاعات بسیار خوبی بود که آقای سفیر از پرسپولیس داشتند و استقبال کردند که از باشگاه و همچنین تمرینات تیم دیدن کنند.
ایشان با اشاره به اینکه تخت جمشید در دنیا شناخته شده است و بسیار آن را دوست دارد، مطالبی را مطرح کرد که نشان می‌داد به خوبی ایران و باشگاه پرسپولیس را می‌شناسند.
قائم مقام پرسپولیس خاطر نشان کرد: از نکات مورد توجه آقای سفیر این بود که پرسپولیس طرفداران پرشماری دارد و حتی به ما گفتند در دوبار ملاقاتی که با سپ بلاتر داشتند متوجه شدند ایشان پرسپولیس را به عنوان یکی از پرطرفدارترین باشگاههای ایران و آسیا می‌شناسند و حتی مطرح کردند که از طریق سفارت سوئیس هماهنگی‌هایی برای انجام ملاقات بین آقای بلاتر و مدیر عامل باشگاه و سرمربی تیم پرسپولیس انجام شود.
منتقمی افزود: سفیر سوئیس در ایران با استقبال از برقراری ارتباطات بین باشگاه پرسپولیس با سفارت و باشگاههای سوئیس این پیشنهاد را مطرح کردند که می‌توانند در صورت تمایل باشگاه پرسپولیس در راستای توسعه ورزش، امکان سفر آقای راجر فدرر تنیسور مطرح جهان به ایران را فراهم کنند که برای ما جالب توجه و خوشحال کننده بود.
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان به سایت پرسپولیس گفت: از دیگر مسائلی که در جریان این حضور مطرح شد برقراری ارتباط با باشگاه‌های سوئیسی برای انتقال تجارب و تکنولوژی بود که با سفر سردار رویانیان به سوئیس محقق شود.
در هر صورت آنچه ما را خوشحال کرد این بود که پرسپولیس جایگاه ویژه‌ای نزد آنها داشت و پتانسیل بسیار خوبی برای همکاری، بویژه با باشگاههای سوئیسی وجود دارد که در این نشست پیرامون آن صحبت شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان