۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین کسی حق ندارد علیه کادرفنی تیم ملی فوتبال حرف بزند
کد خبر: ۸۷۱۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کفاشیان:

کسی حق ندارد علیه کادرفنی تیم ملی فوتبال حرف بزند

رییس فدراسیون فوتبال ایران با تاکید براینکه کاروس کی روش برای دیدار با هند کمی استرس دارد، گفت: در فدراسیون فوتبال کسی حق ندارد علیه سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی حرف بزند.

کسی حق ندارد علیه کادرفنی تیم ملی فوتبال حرف بزند
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، علی کفاشیان که عصر شنبه در تمرین تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران حاضر شده بود تا آنان را برای سفر به هند بدرقه کند، تصریح کرد: تیم هایی چون هند با انتخاب شهرهای دور افتاده و ورزشگاه های نامناسب به دنبال سخت کردن کار تیم ایران هستند. پیش از این نیز شاهد بودیم که ترکمنستان چنین اقدامی انجام داد و تیم ایران به شهر دور افتاده ای سفر کرد.
وی افزود: بحرحال این کشورها فاقد استانداردهای لازم هستند و ما نیز باید با آن کنار بیاییم.
کفاشیان در مورد صحبت هایی که با کی روش انجام داد، افزود: درخصوص مسائل صحبت کردیم تا تیم ملی فوتبال با مشکلی روبرو نشود.
رییس فدراسیون فوتبال در مورد اختلاف دبیرش با سرمربی تیم ملی گفت: به کی روش و علیرضا اسدی گفته ام تنها در مورد حوزه وظایف خود صحبت کرده و علیه هم صحبتی نداشته باشند.
وی افزود: در فدراسیون فوتبال کسی حق ندارد علیه کادر فنی حرف بزند و اگر اسدی نکته ای را در نظر دارد باید به من اعلام کند تا آنرا به اطلاع سرمربی تیم ملی برسانم.
کفاشیان در خصوص اختلافات موجود بین مسوولان تیم بزرگسالان با امید تصریح کرد: اگر لازم باشید بین کی روش و حبیب کاشانی نشست برگزار می کنیم. برای ما اولویت جام جهانی است و المپیک در مرحله بعدی قرار دارد.
وی با تمجید از شرایط تیم امید ادامه دارد: این تیم با تلاش حبیب کاشانی که مدیر کاربلدی است عزم خود را برای صعود به المپیک جزم کرده است.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان