۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین کشته شدن چند فرد مسلح فلسطینی و یمنی / تصاویر مدارک به دست آمده از تروریستهای عرب
کد خبر: ۸۶۳۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کشته شدن چند فرد مسلح فلسطینی و یمنی / تصاویر مدارک به دست آمده از تروریستهای عرب

بازگشت امنیت و ثبات به منطقه ای در حومه تدمر، کشف تونلی در حماه که تروریستها مقادیر زیادی سلاح و مهمات در آن جاسازی کرده بودند و هلاکت شماری از تروریستهای جبهه النصره در لاذقیه شمالی از جمله تحولات مربوط به سوریه است.

کشته شدن چند فرد مسلح فلسطینی و یمنی / تصاویر مدارک به دست آمده از تروریستهای عرب
به گزارش صبح قزوين ، خبرگزاری سوریه(سانا) از بازگشت امنیت و ثبات به منطقه السخنه در حومه تدمر و جاده خناصر به حلب در عملیات ارتش سوریه خبر داد.
این رسانه گزارش داد نیروهای ارتش سوریه، چندین تروریست را در روستاها و مناطق حومه دمشق به هلاکت رساندند که در میان آنها چندین تروریست فلسطینی و یمنی به چشم می خورند، همچنین مقادیر زیادی مهمات و تیربار و خمپاره از تروریستها به دست آمد.
منابع سوری همچنین از کشف تونلی در محله الشریعه حماه خبر دادند که تروریستها از آن استفاده می کردند در این تونل، مقادیر زیادی سلاح و مهمات و مواد منفجره جاسازی شده بود.
هلاکت شماری از تروریستها و خنثی شدن تلاش آنها در کارگذاشتن بمب در حمص و حومه آن و کشته شدن شماری از تروریستهای جبهه النصره در روستای القساطل در لاذقیه شمالی از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.
منابع سوری از درگیری میان دو گردان تروریستی به نامهای احرارالشام و گردانهای البرنس که نام الفاروق را بر خود گذاشته اند، در منطقه الجزیره در روستای صرین خبر دادند، این درگیریها ساعتها طول کشیده است از سوی دیگر، مرکز حقوق بشر سوری تصاویر مربوط به گذرنامه ها و کارتهای شناسایی را که مربوط به تروریستهایی از ملیتهای مختلف عربی است، منتشر کرده است که این مدارک در یکی از مقرهای گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام در شهر راس العین در استان الحسکه سوریه پس از فرار آنها از این مکان در پی درگیریهایی که در این شهر رخ داد، به دست آمده است، سرنوشت صاحبان این مدارک مشخص نیست که آیا کشته شده اند یا همچنان زنده هستند.
این مدارک مربوط به تروریستهایی از کشورهای ترکیه، امارات، تونس، قطر، مصر، بحرین، عربستان و عراق است.
     

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان