۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین در روز قزوین باید هنر و فرهنگ دیرینه شهر قزوین احیا شود
کد خبر: ۸۵۹۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عجم:

در روز قزوین باید هنر و فرهنگ دیرینه شهر قزوین احیا شود

عجم: باید برنامه‌هاي جشنواره روز قزوین براي شهروندان به گونه‌اي باشد كه هنر و فرهنگ ديرينه ما احيا شود.

در روز قزوین باید هنر و فرهنگ دیرینه شهر قزوین احیا شود
به گزارش صبح قزوين، عجم استاندار قزوين گفت: در برگزاري جشنواره روز قزوين بايد از تمام ظرفيت‌هاي استان قزوين استفاده كرد و این امر مستلزم مشاركت پررنگ تر دستگاه‌هاي اجرايي است.
عجم با بيان لزوم گسترش جشنواره در مقیاس استانی در سال های آینده اظهار كرد: در اين روز بايد هنر و فرهنگ ديرينه شهر قزوين احياء شود؛ هم چنین اجراي برنامه‌ها براي شهروندان نبايد بي روح و خشك باشد.
وي با اظهار اينكه رضايت مندي شهروندان از خدمات شهري مجموعه دستگاه ها رو به افزایش است، افزود: باید برنامه‌هاي جشنواره روز قزوین براي شهروندان به گونه‌اي اجرا شود كه نتيجه آن افزايش مشاركت شهروندان با مجموعه مديريت شهري باشد و در اين راستا بايد از تمام ظرفيت ها استفاده كرد.
اين مسئول با بيان اينكه قزوين از چهره های ديني و مذهبي و گذشته ای پرافتخار برخوردار است، اظهار امیدواری کرد: ويژگي هاي شاخص استان قزوين در همه زمينه ها در اين جشنواره تقويت شود.
استاندار قزوين با اشاره به اينكه قزوين پايتخت خوشنويسي است، تاكيد كرد: خوشنويسي در قزوين ريشه در آموزه‌هاي ديني دارد و اين باورها بايد در قزوين پررنگ تر شود.
عجم با تاكيد بر لزوم هماهنگي‌ دستگاه هاي اجرايي با مديريت شهري گفت: خروجي اين جشنواره بايد نتيجه خوبي داشته باشد كه مهم ترين آن جذب سرمايه گذار است.
وي ابراز كرد: اجلاس جهاني شهر اسلامي در قزوين فرصتي استثنايي براي معرفي ظرفيت ها و توانمندي هاي استان قزوين است.
اين مسئول با اشاره به اينكه پيشينه فرهنگي و سرمايه هاي علمي استان در اين اجلاس مي تواند گذشته و عظمت تاريخي شهر قزوين را در مقياس جهاني احيا كند افزود: بايد از اين فرصت ها براي معرفي قزوين در سطح بين المللي استفاده كنيم.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان