۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین به دنبال شناساندن جايگاه واقعي قزوين هستيم
کد خبر: ۸۵۹۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوين:

به دنبال شناساندن جايگاه واقعي قزوين هستيم

نصرتي: در برگزاري روز قزوين به دنبال شناساندن جايگاه واقعي قزوين با رويكرد فرهنگي، مذهبي، گردشگري و جذب سرمايه گذار هستيم.

به دنبال شناساندن جايگاه واقعي قزوين هستيم
به گزارش صبح قزوين، نصرتي شهردار قزوين گفت: در برگزاري روز قزوين به دنبال شناساندن جايگاه واقعي قزوين با رويكرد فرهنگي، مذهبي، گردشگري و جذب سرمايه گذار هستيم.
نصرتي با تشريح برنامه‌هاي جشنواره بيان كرد: علت انتخاب 9 شهریور ماه به عنوان روز قزوین، تقارن این روز با زمان انتخاب قزوین به عنوان پایتخت ایران در دوره ی صفویه بوده است.
وي در ادامه با اشاره به اینکه برنامه ریزی برنامه‌های جشنواره روز قزوین با نگاه شناساندن جايگاه واقعي قزوين با رويكرد فرهنگي، مذهبي، گردشگري و جذب سرمايه‌گذار به مردم انجام شده است، افزود: در تلاش هستيم اين روز هر چه باشكوه‌تر و در شان مردم قزوين برگزار شود و همچنين به دنبال يك خروجي هدفمند هستيم.
اين مسئول با اشاره به شعار روز قزوين مبني بر اينكه قزوين شهر چهار انبياء و چهارمين حرم اهل بيت(ع) و پايتخت هنر خوشنويسي ايران است، اظهار كرد: در همایش های جشنواره روز قزوین، تاريخچه پايتخت شدن این منطقه به طور كامل تشريح خواهد شد و يك صفويه شناس مطرح كشور در اين راستا به سخنراني خواهد پرداخت.
وي با اشاره به برگزاری همایش های تخصصی در راستای جشنواره روز قزوین تاكيد كرد: در همین راستا یک همایش تخصصی در برج ميلاد برگزار خواهد شد که در روند اجرای آن 14ميز مذاكره با محوريت سرمايه گذاري دیده شده است.
شهردار قزوين با بيان اينكه دو همايش تخصصي در قزوين نيز برگزار خواهد شد، ادامه داد: در راستای جشنواره روز قزوین 40 برنامه متنوع فرهنگي و ورزشي برگزار خواهد شد و همچنين از 25نخبه و چهره‌ی ماندگار استان تجليل خواهد شد.
نصرتي ابراز كرد: اجلاس جهاني شهر اسلامي با حضور 23 كشور در قزوين سكوي پرتابي براي ما است.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان