۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین افتتاح پارک بانوان شهر محمدیه
کد خبر: ۷۸۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولین استان صورت گرفت؛

افتتاح پارک بانوان شهر محمدیه

بوستان مادر محمدیه در زمینی به مساحت ۳ هکتار و با اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون تومان راه اندازی شده است که دارای پیست اسکی، دوچرخه سواری، زمین ورزشی چند منظوره و سالن آمفی تئاتر می باشد.

افتتاح پارک بانوان شهر محمدیه
به گزارش صبح قزوین، طی مراسمی پارک بانوان شهر محمدیه با عنوان " بوستان مادر" با حضور احمد عجم استاندار قزوین، داوود محمدی نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه، مسئولین  دو بخش شهرستان  البرز در سالن شورای اسلامی این شهر برگزار شد.
در این مراسم ایرج زاهدپور شهردار محمدیه، به بیان عملکرد فعالیت های این شورای پرداخت  و اظهار داشت:  در سال 91 از درآمد وصولی و اعتبادات تخصیص یافته 78 % صرف پروژه های عمرانی و خدماتی و 22 % صرف هزینه های جاری شده است.
همچنین  شهردار محمدیه از افتتاح ساختمان ترمینال مرکزی شهر محمدیه و مرکز کنترل ترافیک، کمربندی غرب شهر و کلنگ زنی پارک 12 هکتاری محله، در آینده ای نزدیک خبر داد.
در ادامه حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه، ضمن تبریک حلول ماه رمضان، تاکید کرد:  در استان قزوین  به لطف الهی و همدلی مسئولا ن فعالیت های عمرانی  بسیار خوب و پروژه های عظیمی افتتاح و به بهره برداری رسیده است و این مهم از خیر و برکات نظام و مسئولین دلسوز است که در زیر سایه رهبری خالصانه خدمت می کنند و مردم باید قدر دان این زحمات باشند.
داود محمدی نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی، نیز در ادامه مراسم اذعان داشت: اعتماد اجتماعی، محوری ترین سرمایه هر جامعه است و توسعه و پیشرفت هر جامعه ای باید با مدیریت، همکاری و اتحاد مسئولان آن مجموعه شکل بگیرد.
وی ادامه داد: شوراها موتور محرک هر شهر و روستا می باشند و مردم قدر خوبی ها و زحمات را می دانند، مسئولین نیز باید بدانند که خادم ملت اند و هر چه قدر ممکن است باید تلاش کنند.
احمد عجم استاندارقزوین، نیزاز شهرستان شدن شهر محمدیه در آینده نزدیک خبر داد و اعلام کرد:  1 میلیارد تومان جهت خرید اتوبوس  برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان اختصاص داده شده است.
وی  به انتخابات و وظایف  شوراها اشاره و خاطر نشان کرد: کار شوراها  کار خطیری است و با توجه به این که شورای شهر محمدیه چندین سال متوالی به عنوان شورای نمونه استان معرفی شده، باید تلاش خود را در این زمینه دو چندان کند؛ البته یکی از دلایل موفقیت شورای شهر محمدیه تعامل، همدلی و ارتباط خوب با مسئولین استان بوده  است.
استاندار در ادامه  افزود: با توجه به این که حوزه بسیج خواهران یک ضرورت بسیار مهم در شهر محمدیه است،  افتتاح بوستان مادر در جهت کارکرد های بیشتر این حوزه می تواند نقش خوبی را داشته باشد؛ همچنین این مکان فضای خوبی برای  ایجاد نشاط  و شادابی در بانوان قابل توجه خواهد بود.
لازم به ذکر است بوستان مادر شهر محمدیه در زمینی به مساحت 3 هکتار و با  اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون تومان راه اندازی شده است که دارای پیست اسکی، دوچرخه سواری، زمین ورزشی چند منظوره و سالن آمفی تئاتر، نمازخانه می باشد.
در پایان این مسئولین با بازدیدار از مکان مصلای شهر محمدیه، به کلنگ  زنی اولین دارالقرآن شهر محمدیه، پرداختند.
  دارالقرآن محمدیه در زمینی به مساحت 2400 متر و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در سال جاری ساخته خواهد شد.
انتهای پیام/2002/خ  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان