۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین ساعات كار اداري در ماه مبارك رمضان كاهش مي يابد
کد خبر: ۷۸۱۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مديريت ومنابع انساني استانداري قزوين:

ساعات كار اداري در ماه مبارك رمضان كاهش مي يابد

درافشاني: ساعات كار بانك ها ۳۰ دقيقه زودتر از ادارات آغاز خواهد شد.

ساعات كار اداري در ماه مبارك رمضان كاهش مي يابد
به گزارش صبح قزوين، درافشاني معاون توسعه مديريت ومنابع انساني استانداري قزوين اعلام كرد: ساعات كار ادارات و دستگاه هاي دولتي استان در ماه مبارك رمضان از ساعت 9 صبح الي 13:30 دقيقه است.
درافشاني اظهار كرد: ساعات كار ادارات و دستگاه هاي دولتي در روزهاي پنج شنبه ماه مبارك نيز از ساعت 9 صبح تا 12:30 دقيقه تعيين شده است.
وي ادامه داد: ساعات كار بانك هاي استان 30 دقيقه زودتر از دستگاه ها از ساعت 8:30 صبح تا 13:30 دقيقه است.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري افزود: ساعات كار ادارات و بانك ها در روزهاي پس از شب هاي ليالي قدر با يك ساعت تاخير در مقايسه با روزهاي ديگر شروع خواهد شد.
این تصمیم در راستای بند (3) اصل (43) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان دولت از فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره‌مندی از برکات عدیده این ماه شریف و نورانی، اتخاذ شده است.
کسری کار ناشی از اجرای این تصویب نامه در ماه مبارک رمضان در خصوص کارکنان مشمول دورکاری در چارچوب آیین نامه مربوط و با رعایت سقف مقرر در قانون (44 ساعت در هفته) از طریق انجام دورکاری و در خصوص سایر کارکنان از طریق دورکاری در غیر از موارد مندرج در آیین نامه مربوط یا برنامه آموزش حضوری و غیر حضوری، موضوع ماده(93) قانون مدیریت کشوری جبران می شود.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان