۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین یاریار; پروین در معذورات قرار گرفته است/ جمع کردن ستارگان ایران از ستارگان جهان سخت‌تر بود
کد خبر: ۶۲۵۹۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

یاریار; پروین در معذورات قرار گرفته است/ جمع کردن ستارگان ایران از ستارگان جهان سخت‌تر بود

مدیرعامل باشگاه هنرمندان گفت: بسیاری از افراد دوست دارند در تیم ستاره‌ها بازی کنند به همین خاطر علی پروین در رودربایستی و معذورات قرار گرفته است.

یاریار; پروین در معذورات قرار گرفته است/ جمع کردن ستارگان ایران از ستارگان جهان سخت‌تر بود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، حسین یاریار قبل از شروع تمرین تیم ستاره‌ها در مورد انصراف علی پروین از هدایت این تیم گفت: قرار ما با پروین این بود که تعدادی از بازیکنان را ما معرفی کنیم که این نفرات شامل هنرمندان می‌شدند و تعدادی از بازیکنان که شامل فوتبالیست‌ها بودند از سوی پروین معرفی شوند. لیستی را مشخص کردیم که حدود 28-27 نفر می‌شد. پروین اعلام کرد این نفرات زیاد هستند و آنها را باز هم کنید اما پس از آن 20-30 بازیکن با پروین تماس گرفتند و درخواست حضور در این تیم را دادند که به همین خاطر او تحت فشار قرار گرفت.

وی در مورد اینکه آیا پروین را بازمی‌گرداند، تصریح کرد: امشب پیش علی آقا می‌روم و تا آنجا که بشود تلاشم را می‌کنم تا او بازگردد. بالاتر از پروین در فوتبال ایران نداریم.

یاریار در مورد اینکه علی پروین اعلام کرده تجربه بازی با میلان برایش بسیار تلخ بوده است، تصریح کرد: او در رودربایستی مانده است. پروین فرد مثبتی است، به همین خاطر در معذورات قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان در ارتباط با احتمال حضور علی دایی عنوان کرد: هنوز این مسئله را به طور دقیق نمی‌دانم.

وی در مورد محل برگزاری تمرینات تیم هنرمندان عنوان کرد: قرار است در ادامه به ورزشگاه اکباتان و سپس کمپ تیم‌های ملی برویم.

یاریار در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه دلیل جدایی علی پروین حضور محمدرضا گلزار و امین حیایی در این تیم است، تصریح کرد: خیر این حرف‌ها نیست(باخنده) پروین واقعاً انسانی مشتی و خوبی است. او بچه محل من بوده و زمانی که بچه بودم فوتبال بازی می‌کرد. واقعاً پروین در فوتبال ایران استثناء است.

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ستارگان جهان روی نیمکت می‌نشیند، گفت: این مسئله را من هم شنیدم برای بستن قرارداد که به امارات رفتم سالگادو نکته‌ای در این مورد گفت. امیدوارم کی‌روش هم روز بازی به ورزشگاه بیاید و این روز خوب فوتبال ایران رقم بخورد.

یاریار در ادامه خاطرنشان کرد: جمع کردن ستاره‌های ایران سخت تر از ستاره‌های دنیا بود. در امارات یک قرارداد بستیم و معلوم شد چه کسانی به ایران می‌آیند. اما اینجا هر روز یک نفر می‌آید و روز دیگر فردی قهر می‌کند و می‌گوید نمی‌آیم.

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، محسن تنابنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون با عکاسان ورزشی دچار جدال لفظی کوچکی شد، او از عکاسان می‌خواست که عکسی گرفته نشود که همین مسئله دلخوری برای عکاسان به وجود آورد.

انتهای پیام/آ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان