۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین ناطقی; حکم مدیر عاملی ارشدی در سازمان لیگ ثبت نشده است/نمی‌توانستم در این شرایط کار کنم
کد خبر: ۶۲۵۶۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ناطقی; حکم مدیر عاملی ارشدی در سازمان لیگ ثبت نشده است/نمی‌توانستم در این شرایط کار کنم

قائم مقام باشگاه استقلال اهواز گفت: حکم مدیرعاملی محمد ارشدی در سازمان لیگ ثبت نشده و مدیرعاملی او فقط رسانه‌ای شده است.

ناطقی; حکم مدیر عاملی ارشدی در سازمان لیگ ثبت نشده است/نمی‌توانستم در این شرایط کار کنم

عبدالرحیم ناطقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد اینکه در مورد شکست 2 بر یک استقلال اهواز مقابل استقلال چه نظری دارد، گفت: بنده از سمت خود استعفا دادم و در مورد تیم صحبتی نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه دلیل استعفای او چیست، اظهار داشت: بنا به دلایل خاصی این تصمیم را گرفتم که بهتر است در مورد آن فعلا صحبت نکنیم.

قائم مقام و عضو هیأت مدیره مستعفی باشگاه استقلال اهواز در ادامه در پاسخ به این سوال که محمد ملکی به محمد ارشدی حکم مدیرعاملی داده اما کاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان اعلام کرده حکم مدیر عاملی او در هیأت فوتبال ثبت نشده و اینکه وضعیت مدیرعاملی این باشگاه کاملا نا معلوم است، گفت: صحبت من هم بر سر همین موضوع است. فکر می‌کنم چیزی که هیأت فوتبال می‌گوید درست است. باید حکم مدیرعاملی به هیأت فوتبال و سازمان لیگ ابلاغ و ثبت شود. مدیرعاملی ارشدی فقط رسانه‌ای شده است.

وی در ادامه تأکید کرد: طالقانی درست می‌گوید. بنده در ابتدا به عنوان سرپرست معرفی شدم و حتی این مسئله رسما به سازمان لیگ هم اعلام شدم.

ناطقی در مورد پست دقیق محمد ملکی در باشگاه استقلال گفت: او مالک و رئیس هیأت مدیره باشگاه است.

قائم مقام مستعفی استقلال اهواز در مورد اینکه آیا استعفای او در انتقاد به نامشخص بودن وضعیت مدیرعاملی باشگاه است، گفت: این استعفا به دلیل مسائل مدیریتی است و در این شرایط نمی‌توانستم کار کنم.

انتهای پیام/خ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان