۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین ۴ شهريور؛ آخرين مهلت ثبت نام در دانشگاه فرهنگ و هنر تبريز
کد خبر: ۶۲۵۲۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

۴ شهريور؛ آخرين مهلت ثبت نام در دانشگاه فرهنگ و هنر تبريز

مهلت ثبت نام در نخستين دوره فعاليت مرکز آموزشی جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر تبريز تا ۴ شهريورماه تمديد شد.

۴ شهريور؛ آخرين مهلت ثبت نام در دانشگاه فرهنگ و هنر تبريز

به گزارش « صبح قزوین »، احد عبادي، سرپرست مرکز آموزشی جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر تبريز ضمن اعلام اين خبر گفت: اين اقدام در پي درخواست علاقمندان و كوتاه بودن زمان ثبت نام صورت گرفته است.


به گفته وي، ثبت نام در سه رشته اعلام شده دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر تبريز از طريق پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور امكان پذير مي باشد و افراد متقاضي مي توانند با توجه به تمديد زمان ثبت نام نسبت به نام نويسي و تكميل مدارك خود در اين سامانه اقدام نمايند.


به گفته وي مرکز آموزشی جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر تبريز در سه رشته موسیقی (نوازندگی ساز ایرانی)، هنرهای نمایشی(بازیگری) و هنرهای تجسمی (نقاشی ایرانی) در مقطع کاردانی اقدام به پذيرش دانشجويان علاقمند مي نمايد.


سرپرست مرکز آموزشی جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر تبريز آغاز به كار اين دانشگاه را زمينه ساز تحولات سازنده اي در زمينه هاي فرهنگي و هنري شهر تبريز دانست و افزود: تبريز، شهر اولين هاي ايران است و براي حفظ جايگاه خود در اين فضا نيازمند استمرار تلاش وتوجه عميق به مقوله آموزش مي باشد.


عبادي ابراز اميدواري نمود با آغاز فعاليت و گسترش اقدامات صورت گرفته در اين مركز آموزشي شاهد پرورش نسل جديدي از هنرمندان شهر هنرپرور تبريز و ارتقاي طح علمي هنرمندان شهرمان باشيم.


وي همچنين همكاري مسئولان استاني در راستاي راه اندازي دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر تبريز و وجود اين مقوله در سند تحول و توسعه استان را نشانگر جايگاه رفيع آموزش و فرهنگ در استان دانست و بر گسترش اين فعاليت ها با همكاري دلسوزان استان تاكيد نمود.


گفتني است علاقمندان به تحصيل در اين دانشگاه تا روز چهارشنبه 4 شهريورماه سالجاري فرصت دارند پس از ثبت نام در سایت سازمان سنجش با حضور در دفتر مرکزی دانشگاه فرهنگ وهنر تبریز که در دفترچه اعلام شده است نسبت به تكميل مراحل ثبت نام در رشته هاي رشته موسیقی (نوازندگی ساز ایرانی)، هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی (نقاشی) در مقطع کاردانی اقدام نمايند.

منبع: اخبار دانشگاه ها - دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان