۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین مسئله اختلاف و نفوذ، نقشه چند ساله آمریکاست
کد خبر: ۶۲۳۷۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مسئله اختلاف و نفوذ، نقشه چند ساله آمریکاست

دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشگاه شیراز گفت: مسئله اختلاف و نفوذ، نقشه چند ساله آمریکا براى تجزيه و تبديل كشورهاى منطقه به كشورهاى كوچك و ضعيف است.

مسئله اختلاف و نفوذ، نقشه چند ساله آمریکاست

فاطمه پور یزدان پرست، دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار « صبح قزوین » در شیراز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به مردم مظلوم یمن گفت: دولت علاوه بر حمايت هاى زبانى بايد براى رساندن كمك هاى مردمى به دولت يمن استقامت كند و پس از كمك هاى نا موفقى كه از طريق هواپيما و كشتى ارسال شد، دست از تلاش بر ندارد.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران باید نسبت به وقایع منطقه بصیرت داشته باشند، خاطرنشان کرد: آگاهى و شناخت ملت از وقايع منطقه و شناخت دشمن هاى مشترك در آينده اى نزديك راهگشا و موثر در وحدت ميان كشور هاى اسلامى منطقه و عدم نفوذ استكبار در این کشورهاست.

 

دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشگاه شیراز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، بیان داشت: مسئله اختلاف و نفوذ، نقشه چند ساله امریکاست براى تجزيه و تبديل كشورهاى منطقه به كشورهاى كوچك و ضعيفی كه قدرت مقابله و ايستادگى در مقابل آمريكا را نداشته باشند.


پوریزدان پرست با بیان اینکه ايستادگى ايران و كمك به كشورهاى اسلامى منطقه نقشه ى امریکا را با بحران روبرو كرده است، تصریح کرد: مواردى از قبيل كمك نكردن ايران به كشورهاى همسايه كه در برجام بيان شده است راهكارهاى جديد امريكا براى شكستن اين ايستادگى و نزديكى جهت رسیدن به اهداف دیرینشان است.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه از ديگر ابزارهاى امریکا استفاده از تفاوت عقايد شيعيان و اهل تسنن است، خاطرنشان کرد:  آن ها با ايجاد و هدایت گروه هاى منحرف و افراطى منتسب به هر دو طيف عقيدتى، كه مركز هر دو در لندن است، قصد باز كردن راه براى به نتيجه رساندن اهداف خود را دارد.

 

منبع: اخبار دانشگاه ها - دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان