۰۵/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۴ دوشنبه

صبح قزوین روحانی; کاراته‌کاها باید در کوران مسابقات باشند تا آبدیده شوند/ ملی‌پوشان هنوز برای پیشرفت جا دارند
کد خبر: ۶۲۱۸۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

روحانی; کاراته‌کاها باید در کوران مسابقات باشند تا آبدیده شوند/ ملی‌پوشان هنوز برای پیشرفت جا دارند

مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته گفت: حضور تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در رقابت‌های جام وحدت و دوستی خیلی برای ما مفید بود، چرا که بچه‌های ما باید در کوران مسابقات باشند تا آبدیده شوند.

روحانی; کاراته‌کاها باید در کوران مسابقات باشند تا آبدیده شوند/ ملی‌پوشان هنوز برای پیشرفت جا دارند

حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در پایان یازدهمین دوره مسابقات کاراته جام وحدت و دوستی، اظهار داشت: حضور تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در این رقابت‌ها خیلی برای ما مفید بود، چرا که بچه‌های ما باید در کوران مسابقات باشند تا آب‌دیده شوند و با بهترین شرایط در مسابقات جهانی اندونزی شرکت کنند. با حضور ملی‌پوشان در رویدادهای مختلف کادر فنی هم می‌تواند نقاط ضعف و قدرت آنها را شناسایی کند.

وی در ادامه افزود: تیم ملی امید تا به اینجای کار در 7 مرحله اردو حضور پیدا کرده و روند رو به رشد خوبی را داشته است اما هنوز آنها باز هم جا دارند. به اعتقاد من این نفرات باید تا مسابقات قهرمانی جهان در شرایط مسابقات باشند اما نباید فقط به نتایجی که در مسابقات کسب می‌شود اتکا کنیم.

مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان در ادامه گفت: به هر حال این نفرات که در تیم‌های ملی حضور دارند سرمایه‌های آینده کاراته هستند چراکه آنها چند سال دیگر در تیم ملی بزرگسالان باید افتخارآفرینی کنند پس باید آنها همیشه در کوران مسابقات باشند تا بتوانند در آینده برای تیم ملی مفید باشند. بچه‌های ما خدا را شکر شرایط خوبی در این مسابقات داشتند. تنها چند نفر از آنها انتظار ما را برآورده نکردند. هنوز تیم ملی در رده‌ها برای پیشرفت خیلی جا دارد.

روحانی در ادامه با اشاره به حضور تیم ملی ترکیه در این رقابت‌ها گفت: تیم ملی ترکیه با بدترین شرایط ممکن از لحاظ فیزیکی در این مسابقات شرکت کرده بود. آنها در دوران ریکاوری هستند، اما برای اینکه این رویداد را از دست ندهند در این مسابقات شرکت کردند. به نظرم رمز موفقیت ترکیه‌ای ها حضور همیشگی آنها در مسابقات است.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم ملی بزرگسالان در این دوره از مسابقات چطور بود؟ گفت: به دلیل اینکه من مربی تیم ملی رده‌ها هستم فعلا اگر در مورد عملکرد کاراته‌کاهای بزرگسال در جام وحدت و دوستی صحبت نکنم بهتر است، اما در کل آنها عملکرد بدی نداشتند. امیدوارم تا زمان باقی مانده به مسابقات قهرمانی آسیا بتوانند نقاط ضعف و قوت خود را برطرف کنند تا بهترین نتیجه را در ژاپن کسب کنند.

مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان گفت: تیم ملی ترکیه با ترکیب اصلی خود در این مسابقات شرکت کرده بود. آذربایجان با چند بازیکن خوب در این رویداد حضور پیدا کرده بود. فرانسه هم تنها با یکی دو بازیکن خوب در این مسابقات شرکت کرده بود. آنها یک بازیکن هلندی دارند که در این رویداد به همراه تیم فرانسه شرکت کرده بود.

روحانی در پایان صحبت‌های خود، اظهار داشت: این رویداد برای ما و تیم ملی امید مسابقات بدی نبود. ما سعی می‌کنیم تا پیش از حضور در مسابقات جهانی اندونزی مشکلاتی را که ملی‌پوشان در این مسابقات داشتند را حل کنیم و آنها را به اوج آمادگی برسانیم. با صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون داشتیم می‌خواهیم پیش از اعزام به مسابقات جهانی اندونزی در یکی دو رویداد برون‌ مرزی شرکت کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان