۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین اول شهریور؛ اعزام اولین کاروان راهیان نور شهرداری تهران به غرب
کد خبر: ۶۲۱۵۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اول شهریور؛ اعزام اولین کاروان راهیان نور شهرداری تهران به غرب

<a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > خبرگزاری </a> <a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > صبح قزوین </a>: مسئول اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران و معاون فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس از اعزام اولین کاروان راهیان نور شهرداری تهران یعنی شهروندان منطقه هفت شهرداری به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

اول شهریور؛ اعزام اولین کاروان راهیان نور شهرداری تهران به غرب

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، سید مهدی طباطبایی مسئول اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران و معاون فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در جلسه توجیهی رانندگان اعزامی راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی غرب کشور از اعزام اولین کاروان راهیان نور شهرداری تهران که شهروندان منطقه هفت شهرداری است به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و گفت: این کاروان در اول شهریور ماه راهی می‌شوند.

طباطبایی با اعلام این خبر گفت: حضور مقام معظم رهبری در مناطق عملیاتی دارای یک پیام بزرگ است و آن پیام این است که جنگ تمام شده اما دفاع همچنان باقی است و اعزام کاروان‌های راهیان نور توسط شهرداری تهران در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهداست.

وی افزود: هرکس در نظام مقدس جمهوری اسلامی تنفس می کند مدیون فداکاری و ایثار شهداست و حضور در مناطق عملیاتی تکلیفی برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز است و این افتخار بزرگی است که نصیب شهرداری تهران و باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت شده است.

مسئول اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران بیان داشت: روز یکشنبه اول شهریور ماه در اولین اعزام از هشتمین دوره از کاروان‌های راهیان‌نور شهرداری تهران، شهروندان منطقه هفت شهرداری راهی مناطق عملیاتی غرب کشور می‌شوند.

طباطبابی در پایان تصریح کرد: شهروندان تهرانی در هشتمین مرحله از اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران که از اول تا 21 شهریور ماه است، یادمان‌های شهدای والفجر3 و کربلای 1 در سلسله ارتفاعات قلاویزان، شهدای عملیات مطلع الفجر در گیلان غرب، شهدای عملیات مرصاد در تنگه چهار زبر و شهدای پاوه را زیارت کرده و از باغ موزه دفاع مقدس همدان نیز دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم- فرهنگی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان