۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین کارآمدی این نیست که کسی به استکبار لبخند بزند
کد خبر: ۵۹۹۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کارآمدی این نیست که کسی به استکبار لبخند بزند

امام جمعه مشهد گفت: کارآمدی این نیست که کسی به استکبار لبخند بزند، اگر کسی آمد مطالبات عدالت خواهی و اسلام محوری شما را کنار زد بر سر ما همان خواهد آمد که بر سر اهل بیت آمد.

کارآمدی این نیست که کسی به استکبار لبخند بزند
به گزارش صبح قزوين به نقل از  مهر، آیت الله احمد علم الهدی ظهر جمعه در جوار بارگاه منور ثامن الحجج(ع) در جمع زائران و مجاوران رضوی اظهار کرد: ما 34 سال جان دادیم و فرمان بردار ولایت فقیه بودیم، به خاطر اینکه 4 روز شکممان عقب افتد از این مطالبات استکبار ستیزی امان دست بر نخواهیم داشت.

امام جمعه مشهد با اشاره به سالروز میلاد امیر المومنین و همچنین سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر طلیعه درخشان هشت ساله دفاع مقدس است.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: ما در هر روزی که به یاد حضرت علی(ع) بیفتیم آن تابلویی که از ایشان در چشمانمان ظاهر می شود علاوه بر عظمت شجاعت و آسمانی بودن حضرت علی(ع) تابلوی مظلومیت امیرالمومنین شکل می گیرد.

وی اظهار کرد: در مظلومیت امیرالمومین آن چیزی که بیشتر ایشان را ناراحت کرده و گلایه مند هستند این است که ایشان می فرماید من آنقدر مظلوم هستم که روزگار آنقدر من را پایین آورده است که مردم من را با معاویه مقایسه می کنند و می گویند علی خوب است یا معاویه و این از همه مظلومیت های ایشان بالاتر است.

امام جمعه مشهد گفت: آن چیزی که باعث این مظلومیت شد مطالبه مردم بود و مردمی که امنیتشان توسط افراد معاویه از بین رفته است، گفتند که ما مدیری می خواهیم که امنیت و شکم ما را مدیریت کند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: وقتی مطالبه مردم مدیریت شکمشان شد و آرام کاسبی کردن و لقمه نان در آوردن آن وقت حضرت علی (ع) می آید در کنار معاویه قرار می گیرد و اتفاقی رخ می دهد و در یک شب 80 هزار نفر از لشگر امام حسن(ع) به لشگر معاویه می پیوندند و می گویند ما معاویه را می خواهیم.

وی اظهار کرد: ما در انتخابات ریاست جمهوری با همین خطر مواجه هستیم به طور مثال در سال 76 مطالبه ما شد مقابله با قدرت طلبی و سرمایه داری و یک آقایی با شعار ساده زیستی آمد و سوار بر قدرت شد و ما دیدیم که چگونه در عصر اصلاح طلبان شعائر اسلامی و دینی تکه تکه شد و در سال 84 یه نفر آمد با شعار عدالت محوری و شعارهای انقلابی مدیریت کشور را به دست گرفت.

امام جمعه مشهد بیان کرد: کار آمدی مدیریت در حال حاضر مطالبه مردم شده است که البته این حق مردم است که به دنبال کارآمدی در مدیریت باشند اما توجه داشته باشید این مطالبه مسائل دیگر را به حاشیه نبرد، استکبار ستیزی، ولایت مداری و ولایت مدار بودن فراموش نشود و به حاشیه نرود.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: اینکه کسی بیاید و با شعار کارآمدی مدیریت با غرب ارتباط برقرار کند این ضد گفتمان انقلاب اسلامی ما است ما به خاطر اینکه چند روز شکم ما پایین آمده و مشکلات اقتصادی با افزایش تحریم ها افزایش یافته آقایی بیاید و با شعار کارآمدی در مدیریت دست در دست استکبار بدهد و ما بدنبال وی راه بیافتیم، کار اشتباهی است.

وی اظهار کرد: رابطه با آمریکا مشکلی را حل نخواهد کرد و اگر آمریکا با فشارهای اقتصادی ما را به سمت خودش بکشاند می فهمد فشار اقتصادی کارآمد است و فشارش را بیشتر خواهد کرد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: آنها در زمانی که کشور ما می خواست با غربی ها رابطه خوبی برقرار کند رئیس جمهوری کشور ما را تروریست خواندند.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان