۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین لشگر ۱۶ زرهي يك بازوي پرتوان نظام به شمار مي آيد
کد خبر: ۵۷۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه عملياتي:

لشگر ۱۶ زرهي يك بازوي پرتوان نظام به شمار مي آيد

شهري: لشگر ۱۶ زرهي مقتدر و محكم تر از گذشته در حال خدمت است و يك بازوي پرتوان نظام به شمار مي آيد.

لشگر ۱۶ زرهي يك بازوي پرتوان نظام به شمار مي آيد
به گزارش صبح قزوين ، سرتيپ دوم شهري فرمانده قرارگاه عملياتي لشگر 16 زرهي گفت:در خصوص خرمشهر صحبت كردن و كساني كه مردانه جنگيدند سخت است.
شهدا مرداني با اراده و پولادين بودند كه در راه خدا قدم برداشتند كه هر كسي نمي تواند وارد اين جهاد شود مگر از اولياي خداوند باشد.
شهري بيان كرد: حضرت علي (ع) مي فرمايد: كسي كه وارد جبهه شده لباس تقوا پوشيده است و كساني كه ترك جهاد كردند به خفت و خواري خواهند افتاد.
وي در ادامه اظهار كرد: اگر تمام عمر آدمي همراه با لذت باشد ذره اي از توجه خداوند را تامين نمي كند در حالي كه شهيدان ما با اقتدار به خدا پيوستند.
وي افزود : شهيدان ما با خداوند معامله كرده اند و خوش به حال خانواده هاي معظم شهدا كه شهيدانشان در روز محشر گوشه چشمي به آنها دارند و شهدا در روز قيامت شفيع هستند.
اين مسئول تاكيد كرد: اولين فرمانده لشگري كه در آغازين روزهاي جنگ علم لشگر را بدست گرفت امير سرتيپ لطفي بوده و همه به جبهه رفتيم ولي فقط تعدادي شهيد شدند و به اين مقام رسيدند.
فرمانده قرارگاه عملياتي لشگر 16 زرهي گفت: بين دوست داشتن و عاشق شدن فرق بسيار زيادي وجود دارد و همه ما به كلام مي گوييم خدا را دوست داريم و كسي كه چيزي را دوست دارد براي خودش دوست دارد و عاشق بودن يعني اينكه او را دوست دارد و حاضر است به خاطر او فدا شود تمام شهداي ما عاشق خداوند بودند و وقتي كه انسان عاشق خداوند باشد خدا هم عاشق او مي شود.
وي ابراز كرد: شهدا از جنس ما نبودند از جنس آسمان بودند و از وي‍‍‍‍ژگي هاي آنان مي توان گذشت، فداكاري، ايثار، رفتار نيك با والدين و .
.
.
است.
شهدا انسان هاي والايي بودند كه به اين درجه رسيده اند.
شهدا جان خود و تمام هستي خود را اول براي خدا و بعد براي نظام و ملت ايران عاشقانه تقديم كردند.
شهري بيان كرد: لشگر مجموعه تمام انسان هايي است كه از گذشته تا آينده خدمت مي كنند.
لشگر 16 زرهي مقتدر و محكم تر از گذشته در حال خدمت است و يك بازوي پرتوان نظام به شمار مي آيد.
فرمانده قرارگاه عملياتي لشگر 16 زرهي در ادامه افزود: اگر كشور ما در سايه امنيت است و و اين امنيت را نيروهاي مسلح ،سپاه ،نيروي انتظامي و بسيج براي مملكت به ارمغان آورده است تا كشور توانست در همه عرصه ها به بالندگي برسد.
در انتهاي دومين يادواره اميران، فرماندهان و 3 هزارشهيد والا مقام لشگر 16 زرهي قزوين از 2 فرمانده لشگر زلالي و جمشيدي در دوران دفاع مقدس تقدير و به 10 خانواده شهدا لوح تقدير اهدا شد.
انتهاي پيام /3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان