۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین رویانیان: دایی رسما سرمربی پرسپولیس معرفی شد
کد خبر: ۵۷۴۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رویانیان: دایی رسما سرمربی پرسپولیس معرفی شد

جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای تعیین سرمربی جدید این تیم در محل دفتر رئیس هیت مدیره پرسپولیس آغاز شد و در طی برگزاری این جلسه علی دایی رسما به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

 رویانیان: دایی رسما سرمربی پرسپولیس معرفی شد
به گزارش صبح قزوين به نقل از  باشگاه خبرنگاران، جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از ساعاتی پیش در محل دفتر رئیس هیت مدیره پرسپولیس آغاز شد.
این درحالی است که رویانیان در محل جلسه حضور پیدا کرد و دقایقی بعد از آن نژادفلاح هم در جلسه حاضر شد.
پس از پایان جلسه رویانیان به خبرنگار ما گفت: پس از جمع بندی نهایی به این نتیجه رسیدیم که دایی هدایت تیم پرسپولیس را در فصل آتی بر عهده بگیرد.
لازم به ذکر است خبر سرمربیگری دایی روز گذشته از سوی باشگاه خبرنگاران منتشر شده بود.
محمد رویانیان در پایان جلسه با اعضای هیئت مدیره باشگاه گفت: از ابراهیم زاده و مایلی کهن، 2 گزینه قبلی مان تشکر می کنم.
ما بر اساس مطالعه و بررسی های لازم تصمیم گرفتیم که دایی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کنیم.
رویانیان در ادامه اظهار داشت: امروز حضورا به نزد رئیسی کیا، مدیرعامل باشگاه راه آهن رفتم و اجازه حضور دایی در پرسپولیس را از وی گرفتم و دایی با موافقت هیئت رئیسه محترم راه آهن سرمربی تیم پرسپولیس شد.
وی ادامه داد: ما از علی دایی برنامه گرفتیم و لیست بازیکنان مدنظرش برای فصل بعد را هم به ما داده است.
نژادفلاح عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص انتخاب دایی برای سرمربیگری تیم پرسپولیس گفت: از ابتدای تصمیماتمان برای سرمربیگری تیم پرسپولیس، علی دایی هم جزء گزینه های سرمربیگری بود که به خاطر سند همکاری با راه آهن کار ما برای حضور این مربی در تیممان سخت شد اما رویانیان در جلسه ای با رئیس هیئت مدیره راه آهن رضایت دایی را گرفت.
نژاد فلاح در ادامه اظهار داشت: در ابتدا مسئولان راه آهن مخالف حضور دایی در پرسپولیس بودند اما بعد از صحبت های رویانیان آنها مجاب شدند که برای حضور دایی در پرسپولیس رضایت دهند.
رئیس هیئت مدیره راه آهن بیان داشته بود که ما نمی خواهیم به زور دایی را در راه آهن نگه داریم و اگر خودش می خواهد از راه آهن برود ما مانع اش نمی شویم.
وی در ادامه گفت: دغدغه اصلی ما مانع شدن مسئولان تیم راه آهن برای حضور دایی در پرسپولیس بود که با تماس رویانیان در جلسه امروز با مسئولان راه آهن این مشکل برطرف شد.
گفتنی است در این جلسه با شخص علی دایی هم تماس تلفنی گرفته شد و خود او هم برای هدایت پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.
نژادفلاح درباره حضور نداشتن علی پروین در جلسه امروز گفت: علی پروین طی تماسی با مالکی، رئیس هیئت مدیره اعلام کرد که به دلیل مشکلاتی نمی توتند در این جلسه حضور داشته باشد.
عدم حضور پروین در جلسه امروز با هماهنگی صورت گرفته است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان