۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین قوه قضائیه حمایت مردم را در برخورد با مفاسد اقتصادی به همراه دارد/ اجرای مُرّ قانون در برخورد با مهدی هاشمی
کد خبر: ۵۲۰۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حجت‌الاسلام کلانتری:

قوه قضائیه حمایت مردم را در برخورد با مفاسد اقتصادی به همراه دارد/ اجرای مُرّ قانون در برخورد با مهدی هاشمی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با بیان اینکه برخورد قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی قطعاً حمایت و پشتیبانی مردم را نیز به همراه خواهد داشت، گفت: در برخورد با مفاسد اقتصادی نام، سابقه و گذشته افراد ملاک نیست.

 قوه قضائیه حمایت مردم را در برخورد با مفاسد اقتصادی به همراه دارد/ اجرای مُرّ قانون در برخورد با مهدی هاشمی
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با اشاره به اجرای حکم مهدی هاشمی از سوی قوه قضائیه، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی باید مٌر قانون بدون ملاحظه نام، پست، نسبت و لباس اشخاص به اجرا گذاشته شود که انتظار مردم نیز همین گونه است.

وی با بیان اینکه برخورد قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی قطعاً حمایت و پشتیبانی مردم را نیز به همراه خواهد داشت، گفت: در برخورد با مفاسد اقتصادی نام، سابقه و گذشته افراد ملاک نیست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران درخصوص تلاش عده‌ای در سیاسی جلوه دادن پرونده مهدی هاشمی، گفت: بر روی پرونده‌های اینچنینی نباید جوسازی صورت گیرد تا عدالت به درستی اعمال شود. بدین صورت که هم جرم به خوبی شناخته شود، هم خوب اثبات شود و هم خوب اعمال شود.

کلانتری در ادامه گفت: قطعا مجرمین بدنبال تبرئه خودشان هستند. یکی از این راه‌ها زیر سؤال بردن صلاحیت قاضی یا سیاسی جلوه دادن پرونده است. درحالیکه که این اقدامات فرافکنی سیاسی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عده‌ای که یم‌خواهند پرونده مهدی هاشمی را سیاسی جلوه دهند، چرا دیگر پرونده‌های مشابه را چنین عنوان نکردند!



انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان