۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین برگزاری جشن هسته‌ای زمانیکه بیانیه جامع اجرای نشده دشمن را گستاخ می‌کند/ روحیه استکبارستیزی ایران اجازه رفاقت با آمریکا را نمی‌دهد
کد خبر: ۴۴۸۴۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس:

برگزاری جشن هسته‌ای زمانیکه بیانیه جامع اجرای نشده دشمن را گستاخ می‌کند/ روحیه استکبارستیزی ایران اجازه رفاقت با آمریکا را نمی‌دهد

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی ایران اجازه رفاقت با آمریکا را نمی‌دهد گفت: برگزاری جشن هسته‌ای زمانیکه بیانیه جامع اجرای نشده دشمن را گستاخ می‌کند.

برگزاری جشن هسته‌ای زمانیکه بیانیه جامع اجرای نشده دشمن را گستاخ می‌کند/ روحیه استکبارستیزی ایران اجازه رفاقت با آمریکا را نمی‌دهد

روح الله عباسپور در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص برگزاری جشن هسته ای پس از اعلام توافق جامع هسته ای در مذاکرات هسته ای اظهار کرد: برگزاری جشن هسته ای در این مقطع از زمان که هنوز بیانیه جامع اجرایی نشده است پیامش برای خارج از کشور مناسب و شایسته نیست.

وی در ادامه افزود: برگزاری جشن و شادی در این مقطع نشان دهنده این تفکر است که تحریم‌های به قول استکبار جهانی فلج کننده توانسته ما را از پای درآورد و ما در این شرایط سخت که به سر می‌بردیم به دنبال این بودیم که با این توافق از فضای سختی و مشقت خارج شویم؛ بنابراین برای ایران اسلامی جالب نیست این نگاه را دشمنان نسبت به ما داشته باشند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نباید در شرایطی که هنوز بیانیه جامع اجرای نشده دشمن را گستاخ کرد ابراز داشت: امروز استکبار جهانی به دنبال این است که از هر فرصتی برای زمین گیر کردن ملت ایران استفاده کند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام ما در این سال‌ها قصد نابودی بحث هسته ای ایران را داشتند؛ اما زمانی که دیدند امکان این شرایط برایشان فراهم نیست با تحریم‌ها حال به بهانه حقوق بشر و حمایت از جریان مقاومت در منطقه به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس در خصوص اینکه نگاه ایران به آمریکا پس از توافق چگونه خواهد بود اذعان کرد: اساس نظام جمهوری اسلامی این است با ظالم و مستکبر مبارزه کرده و حمایت از مستضعفین عالم را در برنامه و حکومت خود جزء اولویت‌ها قرار داده است.

وی بیان کرد: دشمن شناسی و استکبارستیزی رویه ایران اسلامی است؛ مگر فضایی ایجاد شود که غربی‌ها از خوی استکباری خود دست برداشته و نگاه و عملکرد خود را نسبت به ایران و بقیه کشورها تغییر دهند، اما خوی استکباری در ذات آمریکا و صهیونیست و هم پیمانان آنها نهفته شده است.

عباسپور در پایان تاکید کرد: ما نمی‌توانیم زیاده خواهی و جنگ افروزی آمریکایی‌ها را قبول کرده و آنها به طور مرتب ما را تهدید کنند و ما فقط به واسطه یک بیانیه جامع که هنوز اجرایی هم نشده؛ بگوییم همه دشمنی‌های آنها را فراموش کرده ایم و با آنها دوست و رفیق شده ایم.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان