۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین ما ساحت کمیته امداد را از واردات غیرقانونی خودرو پاک می‌دانیم
کد خبر: ۴۴۶۸۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

ما ساحت کمیته امداد را از واردات غیرقانونی خودرو پاک می‌دانیم

وزیر کشور گفت: ما ساحت کمیته امداد را از واردات غیرقانونی خودرو پاک می‌دانیم.

ما ساحت کمیته امداد را از واردات غیرقانونی خودرو پاک می‌دانیم
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم ضیافت افطار با مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: ما خود را مدیون مردم و به خصوص دوستان در کمیته امداد می‌دانیم اما معتقدیم برای بهبود وضعیت این قشر از جامعه مردم باید به پای کار بیایند.
وی ادامه داد: بنا داریم تا در یک تفاهمنامه میان کمیته امداد و وزارت کشور هر اقدامی که بتواند در سطح استان‌ها وضعیت زندگی آنها را ارتقاء بخشد انجام دهیم.
وزیر کشور در خصوص صحبت‌هایی که در مجلس در مورد واردات خودرو توسط کمیته امداد کرده بود تصریح کرد: ما نگفتیم این اقدام از طریق کمیته امداد انجام شده است لذا به دلیل فهم غلطی که از این موضوع در جامعه شده بود بیانیه نیز صادر کردیم.
در حال حاضر نیز می‌گوییم که اقدام واردات خودرو از طریق کارت‌های مددجویانی که در مناطق مرزی ساکن هستند انجام شده و در واقع سوء استفاده صورت گرفته است و اینکه ساحت کمیته امداد از این موارد پاک است.
رحمانی فضلی افزود: کمیته امداد رسما وارد موضوع واردات غیرقانونی خودرو نشده است بلکه افراد سودجو از این امکان مددجویان در آن مناطق سوء استفاده کردند اما از این پس به طور جدی از این موضوع پیشگیری خواهد شد.
وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: انشاءالله هر چه خیر است خداوند آن را برای ما رقم بزند.
ما اعلام کردیم که در هر شرایطی انقلاب و کشورمان را اداره می‌کنیم ما برای اتمام حجت با مجامع بین‌المللی وارد مذاکره شدیم و به دنبال احقاق حق هستیم.
اگر دنیا بتواند به گونه‌ای عمل کند که این احقاق حق صورت گیرد یقینا می‌تواند از این همکاری در حوزه وسیع‌تر استفاده کند اما در غیر این صورت ما روشی که داشتیم ادامه می‌دهیم و حق خود می‌دانیم در عرصه بین‌المللی آزادانه و رسمی از مواهب ارتباطات بین‌المللی استفاده کنیم.
منبع: تسنیم انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان