۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین آمریکا تا به امروز به واسطه نقش مثبت ایران در منطقه شکست خورده است
کد خبر: ۴۴۶۶۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور با حضور در قزوین:

آمریکا تا به امروز به واسطه نقش مثبت ایران در منطقه شکست خورده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کل کشور گفت: آمریکا تا به امروز به علت نقش مثبت ایران در منطقه شکست خورده است، در گذشته با اراده غربی‌ها سران منطقه تغییر می‌کردند اما در حال حاضر چهار سال است که در سوریه ناکام مانده است.

 آمریکا تا به امروز به واسطه نقش مثبت ایران در منطقه شکست خورده است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کل کشور پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با اشاره به علل تمرکز آمریکایی‌ها بر منطقه خاورمیانه اظهار کرد: بیش از صد سال است که آمریکا و انگلیس روی منطقه ما تمرکز جدی دارند که به سه عامل مربوط می‌شود.
وی در ادامه افزود: اسلام و ظرفیتی که در مردم مسلمان وجود دارد، مسئله انرژی و ژئوپلیتیک و حاکمیت منطقه از این علل می‌باشد.
این مسئول با بیان اینکه جبهه استکبار برای سطله بر منطقه پنج هدف مهم داشته است بیان کرد: ابتدا تجزیه کشورهای اسلامی که یک توطئه قدیمی است و کشوری چون سودان نمونه برجسته آن بود و امروز خواب تجزیه سوریه و عراق را در سر می‌پرورانند.
وی با اشاره به دومین محور فعالیت‌های دنیای سلطه در منطقه تصریح کرد: رهبر سازی در کشورهای منطقه از دیگر اهداف غربی‌هاست که در کشوری چون مصر آن را مشاهده کردیم، مورد بعدی اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است که متاسفانه این آتش از گذشته شروع شده و مسلمانان را به جان هم انداخته اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور اذعان کرد: علت دیگر ایجاد یک جریان ضد دینی و ضد اسلامی و نژادپرستانه به نام اسرائیل است که در قلب خاورمیانه قرار دارد؛ مورد پنجم جلوگیری از اتحاد قاره آسیا و آفریقاست.
وی با طرح این سئوال که هدف آمریکا از تسلط بر خاورمیانه چیست ادامه داد: این اهداف جلوگیری از وحدت آسیا و اروپا، چپاول منابع انرژی و سطله بر آنها و ایجاد امپراطوری جدید و استحاله در مکتب حیات بخش اسلام می‌باشند.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه در برابر نقشه‌های آمریکا در این نیم قرن چه اتفاقاتی در منطقه رخ داده است ابراز کرد: هفتاد سال از پیدایش رژیم جعلی اسرائیل می‌گذرد، اسرائیل در ۳۵ سال پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در همه حملات خود موفق بوده است اما در ۳۵ سال پس از پیروزی ایران همواره شکست خورده است.
مهمترین عامل برای خنثی کردن توطئه‌های آمریکا در منطقه انقلاب ایران بود وی با تاکید بر اینکه مهمترین عامل برای خنثی کردن توطئه‌های آمریکا در منطقه انقلاب ایران و ملت آن به رهبری امام راحل و رهبر امروز ماست گفت: آمریکایی‌ها پس از سال ۲۰۱۰ با شکست استراتژیک جنگ تمدن‌ها به جنگ درون تمدنی و ایجاد نفاق در داخل کشورهای منطقه دست زدند.
سعیدی تاکید کرد: امروز دیگر خود آمریکا مستقیم وارد صحنه جنگ نمی‌شود و جنگ نیابتی به راه انداخته است، کشورهایی چون عربستان و قطر و امارات در حال کمک به غربی‌ها هستند که دست آوردهایی متاسفانه برای دشمنان اسلام داشته است.
وی عنوان کرد: ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل و کشاندن کشورهای حوزه مقاومت به جنگ داخلی، زمین گیر کردن ارتش کشورهایی چون سوریه، عراق و لیبی و یمن، از اهداف برجسته غربی‌ها برای حضور در منطقه است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه ایران امروز نقش مهمی را در برابر این ماجراها ایفا کرده است ابراز کرد: آمریکا تا به امروز به علت نقش مثبت ایران در منطقه شکست خورده است، در گذشته با اراده غربی‌ها سران منطقه تغییر می‌کردند اما در حال حاضر چهار سال است که در سوریه ناکام مانده است.
وی با بیان اینکه دومین فایده انقلاب ایران شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه است اذعان کرد: برای نمونه سه عامل پیروزی کشور عراق عبارتند از فرمان مرجعیت به مردم، حضور مستشاری ایران در آنجا و حضور بسیجیان در عراق است که نشان داد فرهنگ بسیج صادر شده است و این موضوع عامل تقویت جبهه مقاومت می‌باشد.
این کارشناس سیاسی بیان کرد: در قرآن کریم فرمولی برای مقابله با دشمن وجود دارد که می‌گوید ای پیامبر (ص) راه دستیابی به پیروزی استقامت است.
وی افزود: در حال حاضر ملت ایران در یک آزمون سختی قرار گرفته که به استقامت نیاز دارد ما به تیم مذاکره کننده می‌گوییم می‌جنگیم، می‌میریم اما سازش نمی‌پذیریم و با قوت در مقابل زیاده خواهی‌های آنها می‌ایستیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان