۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین برخی تندروها از آرامش استان رضایت ندارند/ هدف اصلاح طلبان استان روی کار آمدن استانداری تندرو بود
کد خبر: ۴۳۷۱۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

برخی تندروها از آرامش استان رضایت ندارند/ هدف اصلاح طلبان استان روی کار آمدن استانداری تندرو بود

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه برخی تندروها از آرامش استان رضایت ندارند گفت: هدف اصلاح طلبان استان روی کار آمدن استانداری تندرو بود.

برخی تندروها از آرامش استان رضایت ندارند/ هدف اصلاح طلبان استان روی کار آمدن استانداری تندرو بود
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص هجمه تندورهای اصلاح طلب علیه مدیران دولتی در استان اظهار کرد: شعار دولت یازدهم اعتدال و استفاده از همه جناح‌ها در دولت بود که البته این شعار به مزاق عده ای خوش نیامد.
وی در ادامه افزود: جناح تندروی اصلاح طلب از روی کار آمدن دولت یازدهم این سخنان را مطرح کردند که ما آقای روحانی را روی کار آوردیم و رئیس جمهور مدیون ماست؛ زیرا جناح‌های دیگر از وی حمایت و پشتیبانی نداشتند.
این کارشناس سیاسی ادامه داد: در این شرایط از ابتدای شروع به کار دولت فشار بر روی رئیس جمهور وجود داشت که از مدیران تندروی اصلاح طلب در بدنه دولت استفاده شود؛ افرادی که عده ای از آنها هیچ اعتقادی به نظام ندارد؛ البته در استان قزوین هم این روال پیگیری شده است.
ویبا بیان اینکه هدف اصلاح طلبان استان روی کار آمدن استانداری تندرو بود اذعان کرد: استاندار مدنظر اصلاح طلبان باید شخصیتی بود که با فرهیختگان، اصولگرایان و عالمان استان سرجنگ داشته باشد تا خواسته‌های این گروه پیش رود.
این نماینده مجلس ابراز کرد: در آن دوران دیدگاه آیت الله باریک بین این بود که آقای روزبه به عنوان یک استاندار معتدل می‌تواند با همه جناح‌ها کار کند بدون اینکه دعوا و اختلافی در استان ایجاد شود و به تبع از این عالم بزرگوار یکی از شش گزینه مدنظر نمایندگان مجلس آقای روزبه بود.
وی در ادامه تصریح کرد: در آن دوران این گروه تندرو دیدند که اگر آقای روزبه رو بعنوان استاندار نپذیرند، قرار است آقای نجار از خویشاوندان رئیس جمهور، معرفی شود که از استاندار فعلی هم معتدلتر و چه بسا دارای تفکر اصولگرایی باشد؛ در این شرایط با عجله به سراغ آقای روزبه رفتند و وی را به عنوان استاندار قزوین پذیرفتند.
نمایندگاه هیچ دخالتی در گزینش‌های مدیران آقای روزبه تا به امروز نداشته اند عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه استاندار از مدیران معتدل در استان استفاده کرده است عنوان کرد: اگر در برخی از جایگاه‌ها هم از مدیرانی با دیدگاه‌های تند استفاده شده دیدگاه خود استاندار نبوده است وی هدفش این است که افرادی علاوه بر معتقد بودن به دولت دیدگاه تند به جناحها نداشته باشند.
وی در ادامه اضافه کرد: نمایندگاه هیچ دخالتی در گزینش‌های مدیران آقای روزبه تا به امروز نداشته اند؛ البته مشورت داده ایم اما معلوم نیست استاندار مشورت ما را اعمال کرده باشد وی دیدگاه خودش را اعمال می‌کند.
حسینی با بیان اینکه اصلاح طلبان تندروی استان از روی کار نیامدن مدیران خود را بدنه دولت احساس نارضایتی دارند تاکید کرد: این افراد در این مدت مشاهده کردند آرامش در استان حاکم شده و جنگ و اختلاف به وجود نیامده و نمایندگان مجلس با استاندار پیگیر حل مشکلات هستند، پس خیلی احساس ناراحتی و دلخوری دارند.
وی بیان کرد: این اصلاح طلبان تندرو در دعوا به اهداف مدنظرشان می‌رسند، از آرامش استان رضایت ندارند و با عملکرد ناصواب خود به دنبال برهم زدن آرامش استان هستند تا مدیران در جامعه دچار تنش شوند؛ اما خوشبختانه تا به امروز با همه کارشکنی‌هایی که داشتند دستشان رو شده است و نتوانستند به سیاست مدنظر خود دست پیدا کنند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی از این اصلاح طلبان تندرو حتی به دوستان اصلاح طلب خود نیز رحم نمی‌کنند گفت: اگر اصلاح طلبان خود را حامی دولت در صحنه می‌دانند نباید علیه دولت و مدیران دولتی اقدام تخریب گرایانه داشته باشند.
وی درباره فشار بر دولت برای تغییر در فرمانداران استان اذعان کرد: در حال حاضر سه فرماندار از دولت قبل باقی مانده است؛ باید اجازه کار به آنها داده شود زیرا این فرمانداران فعالیت هایشان را با استانداری تطبیق می‌دهند و مخالفتی ندارند که با متهم کردنشان به دنبال برکناری آنها هستیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان