۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین تاکید رهبری بر استفاده از جوانان مومن انقلابی در مدیریت کشور است
کد خبر: ۴۳۵۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس جهاد دانشگاهی قزوین:

تاکید رهبری بر استفاده از جوانان مومن انقلابی در مدیریت کشور است

رئیس جهاد دانشگاهی قزوین گفت: دلایل رهبری بر استفاده از نیروی جوان انقلابی این است که ایشان می‌خواهند جهت گیری‌های نظام به سمت ویژه ای باشد و هم استفاده از این جوان در مسندهای مدیریتی جدی گرفته شود و در اولویت مدیران دولتی قرار گیرد.

تاکید رهبری بر استفاده از جوانان مومن انقلابی در مدیریت کشور است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، محمدحسین فائزی، رئیس جهاد دانشگاهی قزوین به عنوان جوان برتر استان قزوین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز قزوین با اشاره به مواضع رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانان اظهار کرد: رهبری در مسیر ابتدایی بر حفظ تعداد جوانان و نرخ رشد جمعیت آنها تاکید دارند.
وی در ادامه افزود: نکته دوم در سخنان رهبری ارتقای جوان به جوان مومن انقلابی است، مورد سوم هم حضور جوان مومن انقلابی در مدارج مهم مدیریتی در کشور است که باید از سوی جوانان جدی گرفته شود.
این جوان برتر استان قزوین ادامه داد: تاکید رهبری بر این است که باید از یک جوان مومن انقلابی استفاده شود؛ چرا رهبری این تاکید را دارند؟ فائزی ابراز کرد: دلایل رهبری بر استفاده از نیروی جوان انقلابی این است که ایشان می‌خواهند جهت گیری‌های نظام به سمت ویژه ای باشد و هم استفاده از این جوان در مسندهای مدیریتی جدی گرفته شود و در اولویت مدیران دولتی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در کشور برای شروع فعالیت‌ها اولویت با نیروهای جوان و بانشاط و متدین انقلابی است اذعان کرد: نظر رهبری این است که ملت ایران راه طولانی در پیش دارد و برای ادامه این مسیر به استفاده از این نیروها برای پیشبرد کارهایش نیازمند است.
رئیس جهاد دانشگاهی قزوین تصریح کرد: میل به بسترسازی آستانه ظهور و نیل به ساختن تمدن اسلامی و مطابق با فرموده امام خمینی(ره) جوان باید بداند آینده برای اوست و دشمنان شما محکوم به نابودی و شکست هستند؛ پس باید در این مسیر مدیران ما با اتکا به نیروهای جوان برای ساخت یک تمدن اسلامی قدم‌های ویژه ای بردارند.
انتهای پیام/۲۰۰۲  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان