۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین ایستادگی در مقابل زیاده خواهان از شاخصه‌های سازمان بازرسی است
کد خبر: ۴۳۴۰۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

ایستادگی در مقابل زیاده خواهان از شاخصه‌های سازمان بازرسی است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: گر کسی بخواهد در زمینه بازرسی و مبارزه با مفاسد اقتصادی، اقدام خداپسندانه ای انجام بدهد فشارهایی از هر جانب متوجه وی می‌شود؛ حق را فدای مطامع شخصی خود نکند.

ایستادگی در مقابل زیاده خواهان از شاخصه‌های سازمان بازرسی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار با ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: در مشاغلی مثل بازرسی شاید مهم ترین شاخص و ویژگی ای افرادی که  شایستگی این رسالت را داشته باشند ثبات شخصی است.
وی در ادامه افزود: مطابق وعده خداوند در آیه ۳۰ سوره فصلت« إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ: به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که،«نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!» اگر کسی با ایمان در راه خداوند قدم برداشته و استقامت کند خداوند هم به این فرد کمک و یاری می‌رساند.
IMG_0337 امام جمعه قزوین ادامه داد: اگر کسی بخواهد در زمینه بازرسی و مبارزه با مفاسد اقتصادی، اقدام خداپسندانه ای انجام بدهد فشارهایی از هر جانب متوجه وی می‌شود و فرد با استقامتی می‌خواهد که جلوی زیاده خواهان بایستد و حق را فدای مطامع شخصی خود نکند.
این کارشناس قرآنی اذعان کرد: اگر کشورهای دیگری در برخی مسائل موفق هستند این موفقیت حاصل ایمان و اعتقاد آنها نیست بلکه نتیجه استفاده آنها از تکنولوژی است به طوری که اگر این تکنولوژی را بردارند؛ افراد حاضر در مشاغل نمی‌توانند به وظایف خود عمل نمایند.
وی گفت: در برخورد با مسائل و مشکلات در برخی رسالت ها به جز ثبات مدیریتی، ثبات شخصی هم از مسائل مهم است که باید مورد توجه مسئولین امر قرار گیرد.
عابدینی تاکید کرد: در برخی مشاغلی، وقتی مدیری سرکار می‌آید و در حوزه مدیریتی خود شروع به فعالیت کرده و آماده خدمت رسانی می‌شود برخی مواقع، تغییرات باعث آسیب جدی و بی نتیجه ماندن زحمات وی شده و مدیر بعدی هم تا بر اوضاع مسلط شود فرصت های زیادی از دست می‌رود.
در ادامه این دیدار ناصر سراج گفت: مشکلات و مسائل اقتصادی کشور با توجه به سطح انتظارات مردم، زیبنده نظام و کشور نیست و باید فکری اساسی برای حل این مسئله کرد.
IMG_0298 وی افزود: در حال حاضر، افراد برخوردار از تمکن مالی، افرادی زرنگ محسوب می شوند که این نوع نگاه باید با فرهنگ سازی عوض شود که در این زمینه نیازمند کمک ائمه جمعه و جماعات هم هستیم.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور  ادامه داد: بنای قوه قضائیه برخورد و مبارزه با فساد اقتصادی در هر سطح و اندازه ای است و خود رئیس قوه قضائیه شخصا پیگیر پرونده های مفاسد اقتصادی است .
این مسئول در پایان ابراز کرد: قوه قضائیه، قضات ویژه ای را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی تربیت کرده و امیدواریم با همکاری سایر قوا بتوانیم اقدامات موثری مطابق با منویات مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی انجام گیرد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان