۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین بنده خودم یکی از منتقدینم؛ آیا من خون به دل امام کرده‌ام؟!/ آقای رفسنجانی! مثل اینکه از دوران انقلاب رخت بربسته‌اید؟
کد خبر: ۴۲۵۳۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

واکنش نماینده مردم قزوین در مجلس به سخنان هاشمی رفسنجانی:

بنده خودم یکی از منتقدینم؛ آیا من خون به دل امام کرده‌ام؟!/ آقای رفسنجانی! مثل اینکه از دوران انقلاب رخت بربسته‌اید؟

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی گفت: بنده خودم یکی از منتقدینم! آیا من خون به دل امام کرده‌ام؟! امثال ما خون به دل امام کردیم؛ یا آنان که کنار امام بودند؟

بنده خودم یکی از منتقدینم؛ آیا من خون به دل امام کرده‌ام؟!/ آقای رفسنجانی! مثل اینکه از دوران انقلاب رخت بربسته‌اید؟
به گزارش صبح قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در رابطه با سخنان اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت بانوی انقلاب که ۲۳ فروردین ماه در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: در این صحبت‌ها چند موضوع وجود دارد که احساس می‌شود آقای هاشمی همان آقای هاشمی قبل نیست.
وی افزود: سوال ما از آقای هاشمی این است که در فتنه ۸۸ چه کسی انقلاب و دستاوردهایش را زیر سوال برد و آشوب را به خیابان‌ها کشاند؛ آیا جز فرزندان ایشان بودند؟! و اینکه چرا در خطبه‌های نماز جمعه فتنه را خاموش نکردند؟ نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سخنان هاشمی رفسنجانی در رابطه با زندان‌های بی‌جا و ظلم و سرکوب‌ها بیان کرد: چرا ایشان تازه به این فکر افتاده‌اند؟ در زمان ریاست ایشان در مجلس، ۱۵ پدر شهید در همین استان به عنوان منافق به زندان افتادند و کتک خوردند؛ چرا آن موقع به فکر نیفتادند؟ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه افزود: آقای رفسنجانی! چطور شد خطبه‌های نماز جمعه دهه شصت و آن عدالت اجتماعی را فراموش کردید؟! ایشان پاسخ بدهند؛ چرا زمانی که مردم مظلوم قزوین به زندان افتادند و آمدند جلوی مجلس شورای اسلامی در پیشگاه شما تظلم خواهی کرده و ۲ شب آنجا خوابیدند؛ هیچ توجهی نکردید؟! حسینی در جواب گفته هاشمی در رابطه با حجاب و اینکه حجاب مسئله اصلی کشور نیست، عنوان کرد: نه! قطع‌یقین منکر فقط این‌ها نیست، اما اگر مردم جهان بخواهند اسلامی بودن کشوری را بفهمند یکی از معیارهای آن ظواهر حجاب خانواده‌ها و خانم‌هاست.
وی در ادامه با صراحت هاشمی رفسنجانی را مورد خطاب قرار داد و تاکید کرد: شما در دوران جنگ انقلابی بودید و حرف‌های انقلابی می‌زدید؛ مثل اینکه از آن دوران رخت بربسته‌اید.
مگر شما نبودید که می‌گفتید زنان بدحجاب باید به اردوگاه‌ها بروند و کار کنند و آن‌ها در اثر مال حرام صاحب ثروت‌های حرام شده‌اند و می‌آیند در خیابان‌ها جلوه‌گری می‌کنند؟ چطور از نظر خود برگشتید؟! نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی قزوین در پاسخ به دیگر گفته‌های رئیس تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: اینکه وی ادعا می‌کند جام زهر بعدها برای امام شیرین شد، این موضوع ثابت شده نیست.
چراکه امام پس از جنگ با موضع‌گیری محکم‌تری در مقابل جهانخواران و استکبار جهانی ایستاد.
حسینی تشریح کرد: در حال حاضر نیز در بحث هسته‌ای مگر حرف آقایان دلواپس جز این است که مبادا جام زهر دیگری به رهبری نظام بنوشانند و سپس در تاریخ، خودمان را نفرین کنیم برای تن دادن به این ذلت! این چه ناراحتی دارد که اینقدر این آقایان به منتقدین توهین و جسارت می‌کنند.
بنده خودم یکی از منتقدینم! آیا من خون به دل امام کرده‌ام؟! از وقتی خودم را می‌شناسم مقلد امام بوده‌ام و در انقلاب به اندازه خودم نقش داشتم؛ امثال ما خون به دل امام کردیم؛ یا آنان که کنار امام بودند؟! وی با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام رفسنجانی در رابطه با انتخابات و تسلط فردی که مردم نمی‌خواهند، گفت: ایشان در این قضیه خلاف مبانی گذشته عمل می‌کند.
آقای هاشمی همواره معتقد بودند که یک نظارتی باید باشد تا هر فردی کاندیدا نشود و زمام امور را به دست بگیرد در حالی که نظام و رهبری را قبول ندارد.
حسینی در پایان ابراز کرد: کسانی که شورای نگهبان آن‌ها را رد صلاحیت می‌کند؛ افرادی نیستند که در بین مردم محبوبیت داشته باشند؛ نمونه آن خود ایشان هستند زمانی که کاندیدای ریاست جمهوری بودند، با فاصله زیادی از آقای احمدی نژاد عقب افتادند، آیا این محبوبیت مردمی است؟! مردم اگر رأیی خلاف آن‌ها بدهند؛ می‌گویند این رأی  نیست و آن رأیی که به آن‌ها داده شود می‌گویند آن رأی، درست است.
انتهای پیام/۱۰۰۱ منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان