۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین رئیس جمهور باید در حد کمال ولایت‌مدار باشد/ لزوم تذکر جدی ایران به قطر
کد خبر: ۴۲۵۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس جمهور باید در حد کمال ولایت‌مدار باشد/ لزوم تذکر جدی ایران به قطر

یکی از مراجع تقلید در قم ولایت‌مداری در حد کمال، دارا بودن سابقه مدیریتی درخشان در عرصه‌های گوناگون و درک مشکلات را ویژگی‌های اصلی رئیس جمهور آینده دانست.

رئیس جمهور باید در حد کمال ولایت‌مدار باشد/ لزوم تذکر جدی ایران به قطر
به گزارش صبح قزوين به نقل از فارس، آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در جمع اعضای کمیته تعیین ساز و کارهای وحدت میان اصولگرایان با بیان اینکه کفر و نفاق و صهیونیسم سه دشمن اصلی اسلام هستند اظهار کرد: دشمنان اسلام پس از انقلاب تلاش زیادی برای خاموش کردن چراغ انقلاب کردند اما به نتیجه نرسیدند.
وی افزود: امروز می‌بینیم شبکه‌های مخالف جمهوری اسلامی همچون الجزیره که جیره‌خوار استکبار هستند جلساتی را برگزار می‌کنند و طی آن تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی به کار می‌برند تا پروژه‌های ایران هراسی و شیعه هراسی غرب را تقویت کنند.
این مرجع تقلید با تاکید بر صدور اسلام ناب و انقلاب به سراسر جهان گفت: در شرایط کنونی کشورهایی چون قطر و سایر دیکتاتورهای منطقه با نظام قانونی سوریه مخالفت کرده و سفیر معارضان را به عنوان سفیر رسمی سوریه قبول می‌کنند در حالیکه همین کشورها فعالیت‌هایی علیه جمهوری اسلامی دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی است و بسیاری از آنها هم به تحریم‌ها مربوط نمی‌شود زیرا کنترل و نظارتی بر قیمت‌ها دیده نمی‌شود؛ در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید برای تحقق منویات رهبری و کاهش مشکلات تلاش شود.
آیت‌الله نوری همدانی در ادامه تعدد کاندیداهای ریاست جمهوری را مشکل‌آفرین دانست و خاطرنشان کرد: چنانچه نامزدها کمتر باشند تمرکز بر شخص اصلح بیشتر خواهد بود.
استاد برجسته حوزه علمیه قم ولایت‌مداری در حد کمال، دارا بودن سابقه مدیریتی درخشان در عرصه‌های گوناگون و درک مشکلات را ویژگی‌های اصلی رئیس جمهور آینده بیان کرد و گفت: زمانی که چنین فردی پیدا شد باید با نیت خالص از او حمایت کرد.
وی خواستار تبیین صحیح وضعیت بین‌المللی و داخلی جمهوری اسلامی برای مردم شد و افزود: ملت ایران بارها ولایت‌مداری خود را ثابت کرده و در صحنه‌ها حضور یافته‌اند و باید مشکلاتشان را برطرف کرد.
آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر تشریح وضعیت سیاسی جامعه براساس واقعیت‌ها گفت: همه گروه‌ها به ویژه نمایندگان مجلس باید برای جذب حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.
این مرجع تقلید عنوان داشت: کشور کوچکی مانند قطر که همه سرمایه‌های نفت و گاز خود را در اختیار غرب قرار داده امروز توهین‌ها و مخالفت‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی دارد و لازم است ملت ایران و مجلس تذکری جدی به این کشور بابت این گونه اقدامات بدهند.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان