۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین معنای واقعی همدلی دولت با ملت، مطلع‌کردن مردم از روند ادامه مذاکرات است/ عربستان آروزی پیروزی بر انقلابیون یمن را به گور خواهد برد
کد خبر: ۴۲۳۹۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

معنای واقعی همدلی دولت با ملت، مطلع‌کردن مردم از روند ادامه مذاکرات است/ عربستان آروزی پیروزی بر انقلابیون یمن را به گور خواهد برد

امام جمعه قزوین با بیان اینکه عربستان آروزی پیروزی بر انقلابیون یمن را به گور خواهد برد گفت: از همه مسئولین این انتظار را داریم مطابق با فرموده رهبری مردم ایران را در طول مذاکرات از همه مباحث مطلع کنند و این معنای واقعی همدلی دولتمردان با مردم است.

معنای واقعی همدلی دولت با ملت، مطلع‌کردن مردم از روند ادامه مذاکرات است/ عربستان آروزی پیروزی بر انقلابیون یمن را به گور خواهد برد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قزوین با تبریک میلاد پربرکت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: رهبران بزرگ و تاثیرگذار کسانی بودند که در دامان زنان شایسته پرورش یافتند و به فرموده امام خمینی(ره) از دامان زن مرد به معراج می‌رسد.
وی در ادامه با اشاره به صدور بیانیه لوزان در سوئیس افزود: این بیانیه با گروه ۱+۵ این شک را در جامعه ایجاد کرده است که آیا این بیانیه خوب است یا بد؟ ما یقین داریم که ایجاد این فضای شک و دودلی در جامعه از اهداف دشمنان ما بود تا ملت ایران را محک بزنند.
این خطیب نمازجمعه اذعان کرد: به طور واضح بیانیه لوزان سوئیس انداختن یک سنگ در جامعه بود تا استکبار جهانی عملکرد مردم و مسئولین ایران را مشاهده کند، البته یک عده مزدور آمریکایی در داخل قصد داشتند با تحریک فرزندان این ملت و با رویکرد منافقانه خود به برگزاری جشن هسته ای اقدام کنند تا مردم ایران را فریب دهند.
وی با بیان اینکه هیچ زمانی استکبار جهانی با به دست آوردن همه خواسته‌های خود به ما چیزی نخواهد داد ابراز کرد: هدف غربی‌ها دوقطبی کردن جامعه ماست، تا یک عده بگویند مسئولین درست می‌گویند و برخی دیگر بر دروغگویی آنها تاکید داشته باشند؛ اما در این موضوع هم با هدایت رهبر معظم انقلاب شکست خوردند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سخنرانی اخیر رهبری در جمع مداحان کشور تصریح کرد: رهبری در این جمع صمیمانه مطالب خوبی در خصوص مذاکره بیان کردند، نکته اول اینکه این افراد بیانیه را نه در پایان مذاکره بلکه در حالی که مذاکره ادامه دارد، صادر کردند تا با جوسازی مردم ایران و حتی دنیا را محک بزنند.
حمایت ما از نهضت مقاومت هیچ ربطی به مذاکرات ندارد وی با خطاب قرار دادن تیم مذاکره کننده کشورمان عنوان کرد: از همه مسئولین این انتظار را داریم مطابق با فرموده رهبری مردم ایران را در طول مذاکرات از همه مباحث مطلع کنند و این معنای واقعی همدلی دولتمردان با مردم است.
امام جمعه قزوین در ادامه به نکات دیگر مدنظر رهبر معظم انقلاب در خصوص بیانیه سوئیس اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبری دولت باید مخالفان روند مذاکرات را یا قانع کند یا حرفشان را بپذیرد، همچنین به دشمنان ایران اسلامی نباید خوشبین بود زیرا آنها با نیرینگ جلو می‌آیند.
وی برداشته شدن تحریم‌ها را به صورت یکجا و بدون زمانبندی را از تاکیدات رهبر معظم انقلاب برشمرد و اذعان کرد: دستاورد هسته ای برای ما بسیار بااهمیت است و نمی‌توان گفت دشمن تحریم‌ها را بردارد و ما هم برنامه هسته ای را تعطیل می‌کنیم؛ زیرا دشمنان باید این آرزوی خود را به گور ببرد.
این کارشناس قرآنی اضافه کرد: موارد دیگر تاکیدات رهبری را می‌توان در این موارد که به بهانه نظارت بر برنامه هسته ای نباید از تاسیسات نظامی بازدید شود، حمایت ما از نهضت مقاومت هیچ ربطی به مذاکرات ندارد و ادامه پیدا کردن پیشرفت و توسعه برنامه هسته ای کشورمان بدون ربط داشتن به برنامه موشکی، دانست.
وی در خصوص حمله نظامی عربستان سعودی به یمن تاکید کرد: امام راحل در دوره ای می‌فرمود؛ اگر ما از صدام به خاطر جنایت‌هایش بگذریم اما از آل سعود نخواهیم گذشت و آنها را نمی‌بخشیم، آل سعود شبیه صهیونیست است، اما نه یمن غزه می‌شود و نه عربستان اسرائیل خواهد شد و آروزی پیروزی بر یمن را به گور خواهد برد و مطابق وعده الهی شکست می‌خوردند.
عابدینی در ادامه با اشاره به جایگاه الگوگیری بزرگان دینی در زندگی ابراز کرد: زن مایه آرامش خانواده و جامعه است هر خانواده ای که یک زن مومن و علاقمند به معصومین را داشته باشد؛ آن خانواده به آرامش دست پیدا خواهد کرد.
وی در پایان اظهار کرد: فرزندان ما در خانواده ای خوب تربیت شده و احساس امنیت می‌کنند که نقش مادر و پدر در آن به خوبی اجرایی شود و با توجه ای که والدین به تربیت دینی آنها نشان می‌دهند تقوا در فرزندان نهادینه شده و جامعه ای دینی شکل خواهد گرفت.
انتهای پیام/۲۰۰۲  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان