۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین سپاهیان به دنبال تحقق سخنان مقام معظم رهبری هستند
کد خبر: ۴۲۳۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن (ع):

سپاهیان به دنبال تحقق سخنان مقام معظم رهبری هستند

کاظمی:در حوزه بسيج تشكيل، آموزش، سازماندهي و بكارگيري بسيجيان در عرصه هاي مختلف نسبت به چيزي كه ما انتظار داريم عملكرد قابل قبولي داشته است.

سپاهیان به دنبال تحقق سخنان مقام معظم رهبری هستند
به گزارش صبح قزوین، عباس کاظمی فرمانده ناحیه سپاه امام حسن (ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین در پاسخ به اینکه عملكرد سپاه امام حسن(ع) در سال گذشته چگونه بوده است گفت: سپاه امام حسن(ع) بر حسب ماموريتي كه به آن ابلاغ شده به خصوص در حوزه بسيج تشكيل، آموزش، سازماندهي و بكارگيري بسيجيان در عرصه هاي مختلف نسبت به چيزي كه ما از سپاه مقتدر انتظار داريم عملكرد قابل قبولي داشته است.
کاظمی اظهار کرد: البته اين اعلام رضايت را بايد از فرماندهان و مسئولان بالا دستي مطالبه كنيد.
آنچه كه ما در گزارش ها از سوي مسئولان ملاحظه مي كنيم اين است كه همسنگران ما در مجموعه سپاه امام حسن(ع) با تمام خلوص به دنبال تحقق سخنان رهبر فرزانه انقلاب ماموريت ها و تكاليف الهي كه از سوي سازمان و سلسله مراتب فرماندهي اعلام شده است را به درستي انجام دهيم.
وی بیان کرد: به فضل الهي جذب جوانان در عرصه هاي مختلف بسيج دانش آموزي، بسيج محلات و بسيج جامعه زنان رشد بسيار خوبي داشته است اين رشد ناشي از مطلوبيت بسيج است لذا براي ما يك شاخص و معيار محسوب مي شود.
وقتي كه ما مي بينيم جذب در اين رده ها رو به رشد است به اين نتيجه مي رسيم كه عملكرد ما توانسته مطلوبيت را در بين مخاطبين خود ايجاد كند.
وی تاکید کرد: سپاهيان در بخش هاي مختلف و موضوعات فرهنگي در عرصه هاي اجتماعي حضور فعال دارند.
در فضاي مجازي حضور بسيجيان را جدي تر از گذشته مي بينيم.
اقدامات و نتايجي كه در فضاي مجازي وجود داشته ملموس تر از گذشته است.
کاظمی اشاره کرد:ما به فضاي مجازي به چشم يك فرصت نگاه مي كنيم و از اين فرصت همه جانبه استفده كرده و سازماندهي هاي خوبي صورت گرفته است.
بسيج سازندگي افتخار دارد كه در كنار مردم و محرومان باشد مثلاً در همين ايام عيد خيلي از كارمندان به دور از كار و مشغله هستند در حاي كه تيمي از بسيجيان ما در مناطق محروم بخش الموت قريب به 10 روز اردوي جهادي داشته اند.
وی درانتها افزود: در بخش هاي آمادگي رزمي و دفاعي بحمداله بسيج در سپاه ناحيه امام حسن(ع) قزوين از آمادگي مثال زدني برخوردار است و با هوشياري و درايتي كه امروزه در بسيج مي بينيم اميدواريم با توجه به اينكه مقام معظم رهبري امسال را سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نامگذاري كرده اند با آمادگي هايي كه براي بسيجيان ايجاد شده در خلق حماسه سياسي و حماسه اقتصادي جزو نفرات پيشتاز باشند.
در سال 92 كه انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا را درپيش داريم و حماسه سياسي يكبار ديگر رقم مي خورد.
انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان