۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نمایشگاه طبيعت ،حيات وحش ،سوغات و هدایا برگزار می شود
کد خبر: ۴۱۵۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نمایشگاه طبيعت ،حيات وحش ،سوغات و هدایا برگزار می شود

نمایشگاه طبيعت ،حيات وحش ، سوغات و هدایا از تاريخ ۸ لغایت ۱۵ ارديبهشت ماه سال جاری بمدت ۸ روز در محل دائمي نمایشگاههای بین المللی قزوين برگزار می شود.

نمایشگاه طبيعت ،حيات وحش ،سوغات و هدایا برگزار می شود
به گزارش صبح قزوین به نقل ازروابط عمومی نمایشگاه دائمی استان قزوین، در این نمایشگاه در بخش طبيعت و حيات وحش انواع حیوانات اهلی و وحشی، پرندگان زينتي،خزندگان، حیوانات سینمایی،حیوانات سیرک، ماهیان زینتی، گل و گیاهان زینتی به نمایش گذاشته می شود.
همچنين در بخش سوغات و هدايا فعالان و تولید کنندگان سوغات و هدایا از استانهای قزوین، تهران، اردبیل، کرمانشاه،آذربایجان شرقی و غربي، کرمان، خراسان رضوی، قم، اصفهان، فارس،زنجان ،گیلان و همدان در نمايشگاه حضور دارند.
از جمله اهداف برگزاري نمايشگاه مذكور مي توان به توسعه صنعت گردشگری، آموزش و ارتقاء سطح معلومات شهروندان، حفظ و پایداری محیط زیست و حیات وحش، آشنایی بیشتر با جانوران و گیاهان و نقش آنها در ایجاد اشتغال و درآمد زائی بین اقشار مختلف جامعه، معرفی توانمندیهای استان و کشور در زمینه سوغات، هدایا و آشنایی بیش از پیش مردم با فرهنگ آداب و سنن مناطق مختلف اشاره نمود.
نمایشگاه طبيعت ،حيات وحش ،سوغات و هدایا واقع در بلوار امام خميني(ره)،جنب صدا و سيما در مدت برگزاري از ساعت 16 الی 21 پذيراي بازدید علاقمندان خواهد بود.
انتهای پیام/6001/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان