۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین اسکان مسافران گرفتار در کولاک سه راهی بشریه به دولت آباد/ جاده‌های محور قزوین- رشت باز شد
کد خبر: ۴۱۲۹۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه قزوین خبر داد

اسکان مسافران گرفتار در کولاک سه راهی بشریه به دولت آباد/ جاده‌های محور قزوین- رشت باز شد

رئیس پلیس راه قزوین با بیان اینکه جاده‌های محور قزوین- رشت باز شد گفت: مسافران گرفتار در کولاک سه راهی بشریه به دولت آباد در روستای شازند اسکان داده شدند.

اسکان مسافران گرفتار در کولاک سه راهی بشریه به دولت آباد/ جاده‌های محور قزوین- رشت باز شد
سرهنگ بهرام زینلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، در خصوص مسدود شدن راههای استان به دلیل کولاک و  برف اظهار کرد: سه راهی بشریه به دولت آباد شب گذشته( یکشنبه) به دلیل کولاک و راهبندان باعث مسدود شدن جاده و گرفتاری ۳۰ دستگاه خودرو در این منطقه شده بود.
وی در ادامه افزود: به همت پلیس راه، هلال احمر و مسئولین راه و شهرسازی استان و کمک نیروهای بسیج این منطقه توانستیم این سی دستگاه خودرو را در روستای شنازند اسکان دهیم تا کولاک متوقف شود و بتوانیم این مسافران را از این منطقه به مقصدشان منتقل کنیم.
رئیس پلیس راه قزوین با بیان اینکه در این راهبندان و کولاک خوشبختانه صدمه جانی و تصادفی نداشتیم اذعان کرد: تا ۱۰ صبح امروز کولاک در محور قزوین- رشت ادامه داشت و مسیر جاده ای یخبندان بود که با تلاش مسئولین راه و شهرسازی برف روبی در این منطقه صورت گرفت و جاده‌های این محور باز شد.
۸۱۳۷۵۱۰۷-۶۰۵۷۶۵۸ وی خاطرنشان کرد: البته جاده قدیم قزوین – رشت ترافیک وجود دارد و حرکت وسایل نقلیه به کندی صورت می‌گیرد؛ در حال حاضر مسئولین راه با پاشیدن نمک در حال روانسازی این مسیر هستند.
این مسئول یادآور شد: اتوبان زنجان- قزوین ساعت ۲ بامداد امروز( دوشنبه)  برای وسایل نقلیه سواری بسته شد و فقط کامیون و تریلی و اتوبوس‌ها اجازه حرکت در این مسیر را داشتند و ماشین‌های سواری را برای جلوگیری از لیز خوردن آنها از جاده تاکستان عبور دادیم.
وی در پایان گفت: امروز هوای مناسب و صاف و بدون بارشی را داریم که مشکل خاصی در جاده ها وجود ندارد و عبور و مرور وسایل نقلیه در حال انجام است.
انتهای پیام/۲۰۰۲/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان