۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن ماه حماسه ای عظیم در جهان خلق کردند
کد خبر: ۴۱۰۹۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

پیام تشکر آیت الله جنتی از مردم:

ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن ماه حماسه ای عظیم در جهان خلق کردند

آیت الله جنتی به مناسبت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه پیام تشکر منتشر کرد.

 ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن ماه حماسه ای عظیم در جهان خلق کردند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، آیت‌الله احمد جنتی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی خطاب به ملت بزرگ ایران اسلامی از خلق حماسه ملی در آوردگاه ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۳؛ تقدیر و تشکر کرد.
متن پیام تشکر آیت الله جنتی خطاب به ملت ایران اسلامی به شرح زیر است : سی و ششمین سال ولادت «انقلاب اسلامی ایران» در حالی با حلاوت و شیرینی خاص خود در کمال شکوه و افتخار برگزار شد که شاهد حضور گسترده، انقلابی، با نشاط و شاداب ملت فهیم و بصیر ایران در راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله ۲۲ بهمن بودیم.
خلق حماسه وحدت و اتحاد و ایستادگی «خانواده بزرگ ایرانیان» در دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای سترگ امام راحل و انقلاب اسلامی و حمایت از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بصیرت و موقعیت‌شناسی ملی ستودنی بود.
در ادامه این پیام آمده است: حضور حماسی، وحدت‌آفرین، عزت‌بخش و دشمن‌شکن مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی، در راهپیمایی شکوهمند و تحسین‌برانگیز یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه، نشانه لبیک ملت به دعوت مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر تقلید به حضور مومنانه که جلوه ارزشمند و ماندگار دیگری است از نمایش عظمت و اقتدار ملی ایرانیان و پافشاری بر حقوق مسلم ملی و حمایت از تیم مذاکره‌کننده ایرانی است.
در پایان این پیام آمده است: بر خود فرض دانسته از خلق این حماسه ملی در آوردگاه ۲۲ بهمن، و از اینکه بار دیگر توفیق صدور موفقیت‌آمیز پیام انقلاب اسلامی و حضور در شعاع انوار نهضت عظیم الهی ـ اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) را نصیب ما و ملت شجاع و آگاه ایران بزرگ کرد، خداوند قادر متعال را شاکر و سپاسگزاریم و همه این شور و شعور ملت را پاس می‌داریم.
"شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی" انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان