۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین کمیسیون فرهنگی مجلس با مجوز دادن به تک‌خوانی بانوان برخورد می‌کند
کد خبر: ۴۰۴۹۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سالک:

کمیسیون فرهنگی مجلس با مجوز دادن به تک‌خوانی بانوان برخورد می‌کند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: متاسفانه شاهد هستیم که گاهی تک‌خوانی و هم‌خوانی بانوان انجام می‌شود؛ این مسئله نگران‌کننده است. کمیسیون از ابزارهای قانونی خود در این زمینه استفاده می‌کند.

کمیسیون فرهنگی مجلس با مجوز دادن به تک‌خوانی بانوان برخورد می‌کند
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین، احمد سالک، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در خصوص بحث مجوز کتاب قانونی که در اختیار وزارت ارشاد قرار دارد، ممیزی است که باید دقیق به آن عمل کند؛ چرا که ممیزی قانون مصوب است و این وزارتخانه موظف است که درباره انتشار هر کتابی به این مهم عمل کند.
وی ادامه داد: قطعا اگر کتابی خلاف اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی است، وزارت ارشاد باید به ناشر و نویسنده آن دستور اصلاح کتاب را بدهد؛ در غیر این صورت مجوزی برای چاپ آن کتاب وجود ندارد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه متاسفانه امروزه کتاب های غیرقانونی در فضای مجازی منتشر می شود، اظهار داشت: این مسئله نیز نیازمند نظارت بیشتر دستگاه های مربوطه در این زمینه است.
سالک درباره تک خوانی بانوان نیز گفت: در وهله اول باید بگویم که همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی موظف به دفاع از مجموع ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی هستند که در حوزه فرهنگ وزارت ارشاد پیشگام است.
وی افزود: متاسفانه شاهد هستیم که گاهی تک خوانی و همخوانی در کشور انجام می شود که این مسئله نگران کننده ای است؛ از این رو وزارت ارشاد موظف به نظارت بیشتر در این خصوص بوده و باید بیشتر به برگزاری کنسرت ها و بخش البوم های موسیقی توجه کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه طبیعتا در صورت وجود تخلف در این زمینه کمیسیون از ابزارهای نظارتی خود استفاده می کند، تصریح کرد: به صورت مثال سال گذشته کنسرت همخوانی در قزوین برگزار شد که بلافاصله در این زمینه اقدام کردیم.
سالک خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز اگر قرار به تک خوانی بانوان باشد کمیسیون فرهنگی از ابزارهای خود استفاده خواهد کرد.
منبع: نسیم انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان