۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین دیدار اعضای دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی با امام جمعه قزوین
کد خبر: ۴۰۳۰۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دیدار اعضای دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی با امام جمعه قزوین

جمعی از اعضای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی به همراه جمعی از اساتید این دانشگاه با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین دیدار کردند.

دیدار اعضای دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی با امام جمعه قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، در این دیدارحجت الاسلام سید فتاح مرتضوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن خرسندی از این دیدار و آرزوی سلامتی برای امام جمعه قزوین گفت: حضرتعالی در این استان منشا خدمات تاثیرگذاری در تمام عرصه ها بوده و زحمات ارزشمند شما در این شهر برای مردم و علما و روحانیون ماندگار و فراموش نشدنی است.
حجت الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: هیچگاه مردم قزوین به خصوص علما و روحانیون در رابطه با محوریتی که حضرتعالی چه پیش از انقلاب و چه بعد از انقلاب در این استان داشته اید و مبارزات شما در رژیم پهلوی در اذهان باقی مانده و فراموش نخواهد شد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان به فرا رسیدن ایام دهه مبارکه فجر اشاره و بیان داشت: این انقلاب اسلامی ثمره خون شهدای والامقام بود که امروز ایران اسلامی با اقتدار و در کمال امنیت و آسایش در دنیا زبانزد است که باید شکر گزار باشیم.
وی ضمن محکوم کردن اهانت به مقدسات دین اسلام به خصوص ساحت نبی مکرم حضرت محمد (ص) بیان داشت: این اهانت نشان دهنده عمق دشمنی جهان غرب نسبت به اسلام بوده و شناختی که از روال سیاسی آن و ایده و اندیشه آنها داریم این اهانت هیچگاه پایان نخواهد یافت و ادامه خواهد داشت.
این مسئول یاداور شد: دشمنان دین اسلام و قران، اسلام را مانع منافع خود می بینند و همین امر مسلمانان سراسر دنیا در اعتراض به این اهانت بی شرمانه نفرت و انزجار خود را به جهان غرب به ویژه کشور فرانسه نشان دادند.
سپس آیت الله باریک بین هم از تلاشهای اساتید و اعضای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی به خصوص از تلاشهای ماندگار و تاثیر گزار حجت الاسلام لشگری امام جمعه موقت فقید استان و مسئول نهاد نمایندگی در این دانشگاه را گرامی و یاد و خاطره این عالم برجسته را گرامی داشت.
منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان