۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین اکران آثار برگزیده کشوری در استان‌ها آغاز شد
کد خبر: ۳۹۷۹۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

همزمان با پنجمین دوره جشنواره فیلم عمار؛

اکران آثار برگزیده کشوری در استان‌ها آغاز شد

همزمان با پنجمین دوره جشنواره فیلم عمار آثار برگزیده کشوری در استان‌ها به نمایش گذاشته شد.

 اکران آثار برگزیده کشوری در استان‌ها آغاز شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، پنجمین دوره جشنواره فیلم عمار که با محوریت نمایش آثار ارسال شده مردمی آغاز به کار کرده است، در استان قزوین در حال اجراست.
در این جشنواره قزوین با ۱۳ اثر حضور پیدا کرده است که فیلم کالای کشتار محمدرضا امامقلی از آثار فاخر این جشنواره است که با تهیه کنندگی فیلم سفیر توانسته در این دوره حرفی برای گفتن داشته باشد.
لازم به ذکر فیلم " لکه"  محمد‌باقر مفیدکیا، نویسنده و کارگردان قزوینی در چهارمین دوره جشنواره فیلم عمار در سال گذشته توانست مورد تقدیر قرار بگیرد.
حمیدرضا ملازینل در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، در خصوص اکران آثار برگزیده پنجمین دوره جشنواره فیلم عمار در استان قزوین اظهار کرد: از طریق مسئولین جشنواره فیلم عمار در تهران، ۱۱ دی وی دی که متشکل از آثار ارسال شده به این جشنواره بود تهیه شده و برای اکران عمومی در سراسر کشور فرستاده شده است.
وی افزود: البته در سینما فلسطین تهران از سوی مسئولین کشوری آثار برگزیده ای در حال پخش است که در این دی وی دی ها در نظر گرفته نشده است.
دبیر استانی جشنواره فیلم عمار اذعان داشت: این آثار ارسال شده به استان های مختلف کشور منتخب آثار برگزیده ای که به این دوره از جشنواره ارسال شده است و فیلم کالای کشتار آقای امامقلی از قزوین نیز جزء این آثار بوده است؛ اما به دلیل اینکه این اثر به شبکه ملی افق فروخته شده است در حال حاضر اجازه پخش قسمت های مختلف آن داده نشده است.
وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر در مناطق مختلف استان آثار ارسالی از سوی جشنواره عمار در حال اکران است.
لیست فیلم ها دراین pdf http://www.
ammarportal.
ir/ammar5th/ekran%20katalog/all_low.
pdf
انتهای پیام/۲۰۰۲/خ  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان