۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین جشنواره فوتبال ویژه گروه سنی زیر ۱۲ سال
کد خبر: ۳۹۷۹۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با هدف استعداد یابی برگزار شد؛

جشنواره فوتبال ویژه گروه سنی زیر ۱۲ سال

جشنواره فوتبال ویژه گروه سنی زیر ۱۲ سال توسط مدرسه فوتبال پرسپولیس و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در زمین چمن مصنوعی مصلی برگزار شد.

جشنواره فوتبال ویژه گروه سنی زیر ۱۲ سال
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین، سید علی فخار مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره فوتبال ویژه گروه سنی زیر ۱۲ سال اظهار کرد: این جشنواره با هدف استعداد یابی از گروه سنی زیر ۱۲ سال که آینده سازان ورزش استان محسوب می شوند برگزار شده است.

index

وی تشویق کودکان و نوجوانان برای حضور در عرصه های مختلف ورزش را یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: جشنواره فوتبال ویژه گروه سنی زیر ۱۲ سال توسط مدرسه فوتبال پرسپولیس و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در فصل پاییز سال جاری در زمین چمن مصنوعی مصلی برگزار شد.
فخار تصریح کرد: این جشنواره با حضور ۸۰ نفر از فوتبالیست های برتر گروه سنی زیر ۱۲ سال که در تابستان به عضویت مدارس فوتبال شهر در آمده بودند؛ برگزار شد.
این مسئول یادآور شد: این افراد که طی مراحل ویژه استعداد یابی شده بودند به عنوان بانک ذخایر ورزشی برای تیم های آینده انتخاب و به عضویت مدرسه فوتبال پرسپولیس قزوین درآمدند.
فخار با تأکید بر ضرورت و اهمیت ورزش برای جوانان و نوجوانان اظهار داشت: با توجه به افزایش خطراتی که امروزه جوانان و نوجوانان را تهدید می کند مسئولان باید همواره در صدد رفع این معضلات بر آیند و زمینه ساز پرهیز افراد از گرایش به این معضلات از جمله مواد مخدر باشند.

انتهای پیام/۷۰۰۳/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان