۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین شکل‌گیری حماسه ۹ دی برهم زننده توطئه استکبار جهانی و ریاست طلبان
کد خبر: ۳۹۵۹۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آبیک، البرز و قزوین در مجلس تصریح کرد

شکل‌گیری حماسه ۹ دی برهم زننده توطئه استکبار جهانی و ریاست طلبان

حجت الاسلام حسینی گفت: شکل گیری حماسه ۹ دی برهم زننده توطئه استکبار جهانی و ریاست طلبان بود و باید همه ملت ایران بدانند که وجود دشمن برای کشورمان همیشگی است و آنها به صورت مستمر برای سرنگونی ما توطئه خواهند کرد.

شکل‌گیری حماسه ۹ دی برهم زننده توطئه استکبار جهانی و ریاست طلبان
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص حماسه ۹ دی و دستاوردهای آن اظهار داشت: حماسه ۹ دی یک گذشته ای دارد که در هرسال باید این تبیین صورت گیرد که چه مسائلی به وجودآورنده این خیزش مردمی بود.
وی در ادامه افزود: چند گروه در شکل گیری فتنه سال ۸۸ نقش داشتند، ابتدا استکبار جهانی با محوریت آمریکا، دوم ضد انقلاب هایی که در پوشش های مختلف وارد کشور شدند و نقش اساسی در این واقع داشتند، سوم قدرت طلبان و ریاست طلبان و گروه چهارم افرادیی که از تفکرات انقلابی خود در سال های پیش پشیمان شده بودند و دیگر به آرمان های انقلاب اعتقاد نداشته و ریزش داشتند.
عضو کمسیون فرهنگی مجلس اذعان داشت: تصور استکبار جهانی بر این بود تحت پوشش ۴ گروه از معاندین انقلاب به مقصود خود دست پیدا می کند، اما با همه تجهیزات و امکانات مالی و فردی شکست خوردند از سوی دیگر وقتی ضد انقلاب در بین افراد درون کشور نفوذ کرد آنها پشت این مخالفین سرسخت نظام را خالی نکردند و این مسئله زمینه بی آبرویی فتنه گران را فراهم کرد.
وی با بیان اینکه جمعیت حامی فتنه گران بعد از نمایان شدن چهره ضد انقلاب کاهش یافت گفت: به واسطه نفوذ معاندین نظام، منافقین و صهیونیست ها به صحنه آشوب های خیابانی، تکفیر آرمان های انقلاب و امام راحل، نفی ولایت فقیه، آتش زدن عکس امام، آتش زدن مساجد و توهین به اعتقادات دینی مردم در روز عاشورا همه این موارد زمینه کاهش طرفداران سران فتنه را فراهم کرد.
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: مردم بعد از آتش افروزی فتنه گران در ماه های بعد از انتخابات به خوبی متوجه شدند این افراد به دنبال مسائل اتخاباتی نیستند و اصل نظام و سرنگونی اسلام را نشانه رفته اند.
وی ادامه داد: سران فتنه برای در صحنه نگه داشتن حامیان خود اعتراضات و بی قانونی را موجه جلوه می دادند و فتنه گران و آشوب گران در سطح جامعه مردان خداجو می نامیدند؛ اما با اتفاقاتی که در روز عاشورای سال ۸۸ توسط فتنه گران رخ داد و به ساحت مقدس امام حسین(ع) توهین شد طرفداران سران فتنه ریزش شدیدی داشت.
حسینی شکل گیری حماسه ۹ دی را برهم زننده توطئه استکبار جهانی و ریاست طلبان دانست و خاطرنشان کرد: باید همه ملت ایران بدانند که وجود دشمن برای کشورمان همیشگی است و آنها به صورت مستمر برای سرنگونی ما توطئه خواهند کرد.
وی اضافه کرد: غربی ها اگر با کودتا نتوانند ایران اسلامی را از طریق مخالفین داخلی استحاله کنند در راستای بی محتوا کردن انقلاب و آرمان های اسلامی قدم برخواهند داشت؛ عدالت طلبی جزء شعارهای انقلاب است اما دشمن با نفوذ در ادارات و وزارتخانه ها با همراهی ایادی خود شعارهای اسلامی را پوچ جلوه می دهد.
نماینده مردم آبیک، البرز و قزوین در مجلس با بیان اینکه عدم کارایی هجمه فیزیکی دشمنان آنها را به سمت حمله نرم افزاری سوق می دهد ابراز داشت: استکبار جهانی به دنبال بی هویت کردن انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل و شهدای این انقلاب است ما باید از فتنه سال ۸۸ درس های بزرگی بگیریم زیرا دشمن هیچ زمانی از توطئه برای ایران اسلامی خسته و رانده نخواهد شد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان