۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین دیدار مدیران آموزش وپرورش با امام جمعه موقت قزوین
کد خبر: ۳۸۷۸۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دیدار مدیران آموزش وپرورش با امام جمعه موقت قزوین

جمعی از مدیران ومعاونین اداره کل آموزش وپرورش با امام جمعه موقت قزوین دیدار کردند.

دیدار مدیران آموزش وپرورش با امام جمعه موقت قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، محمد حسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین نهاد آموزش و پرورش را در کشور نهادی مهم و با اهمیت دانست و گفت: این نهاد با وازارتخانه های دیگر قابل مقایسه نیست چرا که این نهاد توانسته انسانهای عالم و فرهیخته را به جامعه اسلامی معرفی نماید که این همه مرهون این نهاد ارزشمند است.
وی برنامه ریزی دقیق و جامع برای معلمین و دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: باید مدیران و معاونین این اداره کل برنامه ریزی مدونی برای ارتقای سطح معلومات علمی مربیان و معلمین داشته باشند که می تواند در تربیت و همچنین مباحث علمی تاثیر گزار باشد.
امام جمعه موقت قزوین به فراگیری علم آموزی اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید همیشه برنامه محور باشد و تلاش نکند تا برنامه های بیشتری در جهت بالابردن امور تربیتی و آموزشی دانش آموزان ارائه دهد.
وی ادامه داد: آن چیزی که اداره کل آموزش وپ رورش باید به آن بیشتر توجه نشان دهد این است که باید نظارت بر برنامه ها داشته باشد که یک امر مهمی است.
امام جمعه موقت قزوین به اهمیت علم آموزی در جوامع حال حاضر اشاره و اظهار داشت: دنیای مادی و اقتدار بشریت بیشتر در جوامع حال حاضر کسب علم است که اگر شما نگاه کنید که جامعه ای که سبب پیشرفت در آن بخوبی نشان داده می شود به خاطر کسب علم است که خوشبختانه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به خاطر کسب علم آموزی توانسته در بیشتر عرصه های مختلف این نظام اسلامی حرفی برای گفتن داشته باشد که باید شکر گزار باشیم.
ویقدر دانستن فرصت ها را امری مهم برای مسئولین دانست و گفت: فرصت ها بسیار زود گذر است و باید خدمت رسانی را بیشتر به مردم نشان دهیم وب توانیم موانع و مشکلات آنها را برطرف نماییم.
در ابتدای این دیدار سالار قاسمی مدانی مدیر کل آموزش وپرورش استان ضمن گزارشی از برنامه های این اداره کل بیان داشت: بزرگترین سرمایه این اداره کل مردم است و اعتمادی که مردم به این نهاد دارند برای تمام همکاران ما یک افتخار محسوب می شود.
وی ادامه داد: آن چیزی که امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب عزت و سربلندی برای تمام جهان شده اعتماد مردم به خدمتگزاران و مسئولین است که باید قدر بدانیم.
سالار قاسمی به فعالیتهای مدیران و معاونین اداره کل آموزش و پرورش در استان خاطرنشان کرد: این اداره کل توانسته که به شهرستانهای استان سفر نموده و با مدیران و معلمین و والدین دانش آموزان جلساتی جهت مسایل تربیتی و آموزشی برگزار نموده که خوشبختانه مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است.
منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان