۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین استاندار بر ضرورت نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری استان قزوین تاکید کرد
کد خبر: ۳۸۵۶۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

طی مکاتبه با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:

استاندار بر ضرورت نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری استان قزوین تاکید کرد

روزبه طی مکاتبه با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تاکید کرد: نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری استان قزوین و لزوم مساعدت وزاتخانه در این خصوص ضروری است.

استاندار بر ضرورت نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری استان قزوین تاکید کرد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، مرتضی روزبه در نامه که خطاب به داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مرقوم داشته آورده است: راههای استان قزوین بدلیل استقرار در کریدور شمال به جنوب و غرب کشور، وجود ۲۱۷ کیلومتر آزاد راه در حوزه استحفاظی ،ترافیک بیش از ۲۲۰ هزار وسیله نقلیه در روز، ۹۷ گردنه برف گیر در سطح راههای اصلی- فرعی و روستایی به طول ۷۶۷ کیلومتر از اهمیت ویژه ای به لحاظ عملیات راهداری برخوردار می باشند.
استاندار در ادامه این نامه آورده است: علی رغم ویژگی های ذکر شده ، متوسط سن ناوگان ماشین آلات نزدیک به ۲۲ سال بوده و حدود ۵۰ دستگاه از آنها به علت برخورداری از سن بالای ۲۵ سال طبق مصوبه هیئت وزیران باید اسقاط گردد.
در بخش پایانی نامه آمده است: با عنایت به این مراتب و همچنین با امعان نظر به پی نوشت وزیر راه و شهرسازی به درخواست کتبی مطروحه در این خصوص در سفر استانی سال ۱۳۹۲، خواهشمند است در خصوص نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری این استان مساعدت فرمائید.
منبع: روابط عمومی استانداری قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان