۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین ممانعت از تصویب طرح امر به معروف در مجلس علت اصلی دامن زدن به وقایع اسیدپاشی
کد خبر: ۳۸۴۰۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:

ممانعت از تصویب طرح امر به معروف در مجلس علت اصلی دامن زدن به وقایع اسیدپاشی

آیت الله اسلامی گفت: همزمان با مراحل انتهایی تصویب طرح امر به معروف و نهی ازمنکر در مجلس این داستان سازی ها را به راه انداختند تا آمرین به معروف و ناهیان منکر را تخریب کنند.

ممانعت از تصویب طرح امر به معروف در مجلس علت اصلی دامن زدن به وقایع اسیدپاشی
آیت الله علی اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، در خصوص مخالفت برخی افراد درباره ارائه طرح امر به معروف و نهی از منکر در مجلس اظهار داشت: این طرح در راستای ایجاد هماهنگی های لازم بین کمیسیون های قضایی و فرهنگی و دستگاه های قضایی صورت گرفته است که باید زودتر از این دوره زمانی مورد بررسی قرار می گرفت.
وی افزود: یک عده در این کشور حضور دارند که سر سفره نظام نشسته اند و از برکت سفره هم استفاده می کنند اما فقط به نان خوردن خود اکتفا نمی کنند بلکه قصد دارند آرام آرام تفکر و اندیشه اسلامی را کنار زده و تفکرات التقاطی خود را در جامعه پیاده و آنها را اجرایی کنند.
امام جمعه تاکستان جدا کردن دین از سیاست را از پروژه های در دست انجام روشنفکران تازه به دوران رسیده دانست و اذعان داشت: این افراد دین را مخصوص یک عده افراد بی تاثیر در جامعه که در یک چاردیواری زندگی می کنند محدود کرده اند و قضایای فردی دین را مورد اهمیت قرار می دهند که نظرشان کم رنگ کردن بعد اجتماعی دینداری است.
وی ادامه داد: این روشنفکران دین گریز در هر زمینه ای که بوی دین در هر طرح و مصوبه یا پروژه ای به مشام برسد با آن مخالفت می کنند، مخالفت این افراد با شورای نگهبان و آیت الله جنتی و بقیه مسئولین کشور نیز در همین زمینه است و گرنه با امثال آیت الله جنتی که غرض شخصی ندارند.
نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: اینگونه نیست که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با مسئولین خدمتگزار ما مشکل شخصی داشته باشند بلکه چون این افراد مدافع و حامی اسلامند و قوانین و مقررات کشور را این افراد با اسلام تطبیق می دهند بنابراین دشمنان با این اشخاص ضدیت پیدا می کنند.
وی با بیان اینکه طرح امر به معروف و نهی از منکر بوی اسلام و اِحیای دینداری می دهد خاطرنشان کرد: طرح امر به معروف و نهی از منکر زنده شدن اهداف امام حسین(ع) و عاشوراست و ملاک نهضت کربلا را برای مردم کشور تبیین می کند، بنابراین مخالفت ها با آن زیاد است و هر مسئله ای که رنگی از اسلامی در آن موج بزند دشمنان با ابزار رسانه ای خود به کوبیدن آن می پردازند.
اسلامی همچنین گفت: استکبار جهانی اجرا شدن طرح امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با بد حجابی و بی عفتی در جامعه و موارد دیگر را مخالف رسیدن به اهداف ضد اسلامی خود می داند بنابراین چون غرض با مبانی اسلام دارند در هر زمینه ای بحث اسلامی خودنمایی کند با آن لایحه و تصویب مبارزه می کنند.
وی در پایان عنوان داشت: نمونه بارز مخالفت با مباحث اسلامی جنجال سازی های اخیر رسانه ای دشمن در مسئله اسیدپاشی ها در اصفهان بود که آنها همزمان با مراحل انتهایی تصویب طرح امر به معروف و نهی ازمنکر در مجلس این داستان سازی ها را به راه انداختند تا آمرین به معروف و ناهین منکر را مورد تخریب قرار دادند.
انتهای پیام/۲۰۰۲  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان