۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین شعار "مردم بدون سرزمین، سرزمین بدون مردم" عَلَمِ یزیدیان اسرائیلی است
کد خبر: ۳۸۰۵۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون پژوهشی بنیاد مهدی موعود (عج):

شعار "مردم بدون سرزمین، سرزمین بدون مردم" عَلَمِ یزیدیان اسرائیلی است

شهبازیان با اشاره به داستان خود ساخته هولوکاست توسط یهودیان برای رسیدن به مقاصدشان گفت: شعار " مردم بدون سرزمین، سرزمین بدون مردم " بهانه‌ای برای تصرف سرزمین فلسطین بوده است.

شعار "مردم بدون سرزمین، سرزمین بدون مردم" عَلَمِ یزیدیان اسرائیلی است
حجت الاسلام محمد شهبازیان، از اساتید حوزه مهدویت و معاون پژوهشی بنیاد مهدی موعود عجل الله تعالی شریف، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در خصوص دلایل ذکر شده از جانب صهیونیست‌ها برای اشغال فلسطین گفت:یک سری دلایل سیاسی، حقوقی، دینی و اصول اعتقادی از جانب سران صهیونیست‌ها برای تصرف سرزمین فلسطین ارائه می شودکه توجیهی برای کشتار و خونریزی در این کشور نخواهد بود.
images (8) وی در ادامه اضافه کرد: بنابر شریعت یهود، ارض موعود مکانی است که حضرت سلیمان علیه السلام معبدش را در آن جا بنا کرده و یکی از مهمترین مکان‌ها برای ذبح و قربانی برای خداوند است.
این کارشناس در ادامه سخنانش در رابطه با دلایل دینی ارائه شده از سوی صهیونیست‌ها، اذعان کرد: صهیونیست‌ها در نگاه موعود باورانه اعتقاد دارند، نجات بخشی خواهد آمد که حکومتش را در فلسطین برپا و مجددا معبد سلیمان را احیا می کند تا یهود بتواند به شریعت خود که عمل به احکامی اختصاصی در معبد سلیمان است دست یابد.
شهبازیان افزود: به طور کلی سرزمین فلسطین جزء اولین مکان‌ها و زادگاه‌هایی بوده است که حکومت بنی اسرائیل اعم از حکومت حضرت داوود،سلیمان و.
.
.
در آن شکل گرفته است و این کلیتی است که در مورد فلسطین وجود دارد.

download (4)

وی با اشاره به عقاید متفاوت انجمن کلیمیان ایران تصریح کرد: یهیودیان ارتودکسی که در ایران تحت عنوان انجمن کلیمیان زندگی می کنند، اعتقاد دارند تا قبل از ظهور ماشیح (آمدن موعود) ورود به منطقه فلسطین و تشکیل حکومت حرام است.
این مدرس در تکمیل دلایل دینی صهیونیست‌ها برای ورود به فلسطین گفت: بر خلاف بعضی از یهودیان، صهیونیست‌ها اعتقاد دارند که تا قبل از آمدن ماشیح باید وارد منطقه فلسطین شده و معبد سلیمان را بازساری و احیاکرده و حکومتی را تشکیل دهند تا مقدمات ظهور موعودشان را فراهم سازند.
شهبازیان با اشاره به دلایل سیاسی این متجاوزان برای اشغال کشور فلسطین بیان کرد: زمانی که دیوید بن گوریون به عنوان اولین تشکیل دهنده دولت جعلی اسرائیل پس از سال هزارو نهصدو 98 طی بیانیه‌ای این طور بیان کرد که ما با حقوق سیاسی، دینی و قانونی که در اختیار داریم دولت اسرائیل را تشکیل می دهیم.

download (5)

وی افزود: شعار مردمی " مردم بدون سرزمین، سرزمین بدون مردم " بهانه‌ای شد تا اسرائیلی‌ها ادعا کنند که می توانند سرزمینی بایر را احیا کنند و در آن حکومت خود را پایه گذاری کنند که در واقع فلسطین همان مکانی است که برای این کار به آن نیاز دارند.
این مدرس در ادامه به دلایل مطرح شده قانونی از سوی صهیونیست‌ها اشاره کرد و اذعان کرد: اسرائیلی‌ها ادعا می کنند که اگر در جنگ جهانی دوم دارای سرزمین و حکومتی مجزا بودند داستان ساختگی کشتار یهودیان تحت عنوان هولوکاست هرگز اتفاق نمی افتاد.
شهبازیان در ادامه اضافه کرد: صهیونیست‌ها با تاکید بر کشتار هولوکاست معتقدند که نظام جهانی پس از این قضیه موظف است سرزمینی را برای حکومت در اختیارشان دهد و سرزمین مورد نظرشان همان فلسطین است.

140646189006751

این مسئول تصریح کرد: اسرائیلیان ادعا می کنند فلسطین متعلق به یهودیان است که به غصب فلسطینیان درآمده است و از نظر قانونی این حق را برای خود قائلند که آن را پس بگیرند در صورتی که ساکنان اولیه این کشور اعراب بوده اند و پس از آن بنی اسرائیل به آن جا مهاجرت کرده‌اند.
وی با بیان بی توجهی سازمان حمایت از حقوق بشر به کشتار بی رحمانه مردم فلسطین گفت: از نظر سیاسی هیچ کشوری از سازمان ملل حق ندارد کشوری را از مردمی بگیرد و به مردمی دیگر بدهد و این بر خلاف موازین حقوق بشر است.
این مدرس با اشاره به تخریب‌های نیمه آشکار صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی تصریح کرد: یهود بر محوریت معبد و هیکل سلیمان است که پس از تخریب معبد سلیمان در سال 70 میلادی توسط تیتوس هنوز بازسازی نشده است.

images (1)

شهبازیان در ادامه افزود: بنی اسرائیل معتقد است معبد ویران شده سلیمان زیر بنای کنونی مسجد الاقصی است و باید قبه الصخره و مسجد الاقصی تخریب شود تا بتوانند معبد سلیمان را بازسازی کنند و مقدمات ظهور ماشیح (مسیحای یهود) را فراهم آورند.
این مسئول همچنین در ادامه بیان کرد: ساخت زلزله مصنوعی یکی از شگردهایی است که صهیونیست‌ها در این سال‌ها برای تخریب مسجد الاقصی انجام داده‌اند.
وی اضافه کرد: اسرائیلیان به بهانه‌ واکاوی‌های باستانی شروع به تخریب تدریجی مسجدالاقصی کردند و ادعا کردند که به دلایل طبیعی و فرسودگی بنا، عمر خود را کرده‌اند و از بین رفته‌اند.

download (7)

شهبازیان در خاتمه با اشاره به عنایت خداوند به این بنای مقدس ابراز کرد:صهیونیست‌ها در طی تاریخ بیش از 60 بار به مسجد الاقصی، قبله اول مسلمین حمله کرده و باعث کشته و مجروح شدن مردم شده‌اند، همچنین قرآن و کتب دیگر را سوزانده‌اند ولی موفق به تخریب این مکان مقدس نشده‌اند.
انتهای پیام/9003/خ        

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان