۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین برگزاری جلسه کارگروه سرویس مدارس باهدف بررسی وضعیت خودروهای شخصی بدون مجوز
کد خبر: ۳۸۰۳۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

برگزاری جلسه کارگروه سرویس مدارس باهدف بررسی وضعیت خودروهای شخصی بدون مجوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: کارگروه ماده ۱۸سرویس مدارس با هدف بررسی وضعیت خودروهای شخصی که بدون مجوز لازم نسبت به جابجایی دانش آموزان و فعالیت در سرویس مدارس اقدام می کنند، برگزار شد.

برگزاری جلسه کارگروه سرویس مدارس باهدف بررسی وضعیت خودروهای شخصی بدون مجوز
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، مصطفی کاشی پزها گفت: یکی از خدماتی که سازمان تاکسیرانی ارائه می دهد، سرویس مدارس است که این خدمت در راستای تسهیل جابجایی دانش آموزان و رفع دغدغه های والدین آنان ارائه می شود.
وی اضافه کرد: کارگروه ماده 18در ایام سال تحصیلی با فواصل زمانی وبنا به ضرورت هایی که در سرویس مدارس احساس می شود، برگزار شده و به بررسی وضعیت سرویس مدارس و ارائه راهخکار برای رفع مشکلات سرویس مدارس می پردازد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این راستا یکی از جلسات کارگروه ماده18سرویس مدارس با هدف رسیدگی به وضعیت خودروهای شخصی که بدون مجوز نسبت به جابجایی دانش آموزان اقدام می کنند و تعیین نرخ پرداخت کرایه در کلاس های فوق العاده دانش آموزان خارج از سرویس مدرسه برگزار شد.
کاشی پزها با اشاره به دستورالعمل های دیگر این جلسه خاطرنشان کرد: تصمیم گیری در خصوص نحوه سرویس دهی به دانش آموزان در روزهای 5شنبه هر هفته و عدم عقد قرارداد مدیران مدارس با پیمانکارانی که مورد تایید سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نیستند از دیگر دستورالعمل های این جلسه بود.
منبع: روابط عمومی تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان