۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین شبکه تاکسی بی سیم در سه شیفت کاری آماده ارائه خدمات به شهروندان است
کد خبر: ۳۸۰۳۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول شبکه تاکسی بی سیم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین مطرح کرد:

شبکه تاکسی بی سیم در سه شیفت کاری آماده ارائه خدمات به شهروندان است

مسئول شبکه تاکسی بی سیم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: شبکه تاکسی بی سیم در سه شیفت ۷صبح تا ۲عصر، ۲عصر تا ۱۰شب و ۱۰شب تا ۷صبح روز بعد آماده رائه خدمان به شهروندان است.

شبکه تاکسی بی سیم در سه شیفت کاری آماده ارائه خدمات به شهروندان است

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، مجید اسلامی گفت: در حال حاضر در شبکه تاکسی بی سیم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین 104 خودرو آماده ارائه خدمات به شهروندان قزوینی است.
وی اضافه کرد: از این تعداد خودروی فعال در شبکه تاکسی بی سیم 20تاکسی مختص بانوان و بقیه نیز توسط آقایان فعال است.
مسئول شبکه تاکسی بی سیم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: باتوجه به ارتباطات رانندگان خودروهای شبکه تاکسی بی سیم با شهروندان جلسات جداگانه ای برای بانوان و آقایان فعال در شبکه تاکسی بی سیم سازمان برگزار شد.
اسلامی عنوان کرد: در این جلسات مواردی از قبیل رعایت نظم، نظافت خودرو، نحوه برقراری ارتباط با مسافران و رعایت شئونات اسلامی بحث و تبادل نظر شد.
وی تصریح کرد: باتوجه به این که رانندگان فعال در شبکه تاکسی بی سیم در سه شیفت کاری فعالیت می کنند بنا به درخواست آن ها تغییراتی در شیفت کاری آنها اعمال شد.
مسئول شبکه تاکسی بی سیم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر ساعت کاری شبکه تاکسی بی سیم در سه شیفت 7صبح تا 2عصر، 2عصر تا 10شب و 10شب تا 7صبح روز بعد است.
اسلامی بیان کرد: البته رانندگان فعال در شبکه تاکسی بی سیم می توانند در صورت تمایل در شیفت مخالف یا شیفت شب فعالیت داشته باشند اما اجباری برای حضور آنان در شیفت مخالف یا شیفت شب نیست.
وی اظهار کرد: بنا به درخواست رانندگان خانم فعال در شبکه تاکسی بی سیم ساعت کاری آنان کم شد وفقط آن دسته از بانوانی که تمایلی به کاهش ساعت کاری نداشتند، براساس برنامه قبلی به فعالیت می پردازند.
مسئول شبکه تاکسی بی سیم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: همچنین به تاکسیرانان فعال در شبکه تاکسی بی سیم تأکید شد نسبت به پرداخت حق عضویت خود در اسرع وقت اقدام کنند.

منبع: روابط عمومی تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان