۰۲/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۸ دوشنبه

صبح قزوین نتیجه نهایی انتخابات را مردم تعیین خواهند کرد
کد خبر: ۳۶۸۶۶۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۵ ساعت: ۱۰:۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

نتیجه نهایی انتخابات را مردم تعیین خواهند کرد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: شاهد بودیم که در انتخابات مرحله اول ریاست جمهوری ۶ کاندیدا به میدان آمدند در حالی که هیچکس نمی‌توانست نتیجه را پیش‌بینی کند لذا مشخص می‌شود که در نهایت این مردم هستند که با آرای خود رییس جمهور خود را تعیین می‌کنند.

نتیجه نهایی انتخابات را مردم تعیین خواهند کرد
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در حاشیه حضور در پای صندوق‌ رای در امامزاده حسین (ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خدا را شاکریم که همواره در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم نقش حقیقی داشته در حالی که می‌بینیم در بسیاری از دنیا مردم نقش ساختگی و صوری دارند.

وی افزود: شاهد بودیم که در انتخابات مرحله اول ریاست جمهوری شش کاندیدا که به میدان آمدند در حالی که هیچکس نمی‌توانست نتیجه را پیش‌بینی کند لذا مشخص می‌شود که در نهایت این مردم هستند که با آرای خود رییس جمهور خود را تعیین می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: اکنون که در آغازین ساعات مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری هستیم نیز آنکه نتیجه نهایی را تعیین می‌کند، مردم هستند.

آتانی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنده در سپاه بزرگ مردم همواره سعی کردیم که همیشه در ساعات اول در خط مقدم باشیم و این را بیش از چهل و شش سال به مردم عزیز وعده دادیم و عمل کردیم که در اول خط در دفاع از حیثیت و آبروی مردم همواره پای کار خواهیم بود که بیش از ۴۰ هزار شهید گرانقدر سپاه سبب حقانیت فداکاری سپاه است.

وی ابراز کرد: امروز هم با اشتیاق آمدیم که در صف اول باشیم و توفیق پیدا کردیم که در مزار دارالشفای آزادگان مزار شهدای استان قزوین که بیش از 3 هزار لاله قزوینی‌ها آرمیده‌اند، این واجب را انجام دهیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: ‌انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران نوع خواسته و اهداف خود را چهل و شش سال است که در دست دارند هر حاکم و مسئولی که به سراغ این مردم می آید باید از جنس مردم و انقلاب آن‌ها باشد یعنی اهداف انقلاب را پیش روی خود قرار دهد و در راستای خواسته‌های مردم تلاش کند.

آتانی با تصریح بر اینکه خدمت بی‌منت در تمام دوران باید سرلوحه مسئولین باشد، گفت: حاکم نظام اسلامی باید در برابر مردم متواضع باشد و در راستای خدمت و تکریم به مردم حریص باشد.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی مردم مسائل اقتصادی است، فزود: با توجه به نظرسنجی‌های صورت گرفته و آنچه که به عنوان مسئله اصلی مطرح می‌شود و معتقدین به نظام هم به آن توجه دارند؛ گره گشایی مسائل اقتصادی است که باید برطرف شود اما بالاتر از این نوع نگاه دشمنان است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: امروز دشمنان ما با تمام قدرت به میدان آمدند و در اردوگاه خود در یکجا جمع شده‌اند و چشمان خود را تیز و دستان خود را باز کرده‌اند تا مردم ایران در انتخابات شرکت نکنند که این بالاترین اهانت به بشریت است.

وی ادامه داد: همان‌هایی که در کشورهای خود از مردم دعوت می کنند که در انتخابات شرکت کنید به مردم ایران می گویند در انتخابات شرکت نکنید چون رای ملت ایران موثر است و شعاع تاثیر حضور ملت به جغرافیایی ایران محدود نمی‌شود بلکه در جغرافیای بیرون از ایران نیر ما ملت و کشور موثری هستیم.

آتانی ابراز کرد: به دشمنان‌مان می‌گوییم که پشیمانتان می‌کنیم چه بسا که در میادین متفاوت این سپاه و بسیج دشمنان را پشیمان کرده‌اند؛ امروز هم به رییس‌جمهور منتخب مردم این قول را خواهیم داد که همچنان که در دولت سید ابراهیم رییسی و دولت‌های دیگر به اندازه تقاضای آن‌ها در کنارشان بودیم در دولت آینده هم برای رفع مشکلات مردم همواره آماده هستیم.

وی عنوان کرد: سپاه حریص به خدمت به مردم است اما ماموریت اصلی سپاه که همان پشیمان کردن دشمن در هر سطحی است که اگر خطا و تهدیدی کنند مطمئن باشند که مبدا تهدید را کور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان گفت: حقیقتا با تمام وجود آرزو داریم که ملت در آسایش و امنیت و پیشرفت و سلامت زندگی کنند و اگر بنا است، درد و رنج وجود داشته باشد ما به جان می‌خریم تا ملت در آرامش باشند.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان