۰۲/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۸ دوشنبه

صبح قزوین اوباش بيدستان دستگير شدند
کد خبر: ۳۶۸۶۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۴ ساعت: ۱۳:۵۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

اوباش بيدستان دستگير شدند

فرمانده انتظامي استان قزوین از دستگيري عاملان تيراندازي و درگيري مسلحانه در شهر بيدستان شهرستان البرز خبر داده و گفت: هشت نفر در اين خصوص دستگير شدند.

اوباش بيدستان دستگير شدند
 به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از خبرگزاری پلیس قزوین، علي ابراهيمي اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر نزاع دسته جمعي و درگيري مسلحانه تعدادي از اراذل و اوباش در يکي از خيابان‌هاي شهر بيدستان بلافاصله ماموران کلانتري 13 بيدستان به محل اعزام شدند.

وي افزود: با حضور ماموران مشخص شد در اين درگيري 6 نفر با سلاح سرد و گرم با دو نفر ديگر درگير شده و پس از تيراندازي و مجروح کردن آن‌ها از محل متواري شده‌اند.

فرمانده انتظامي استان قزوين با اشاره به انتقال مجروحان به مراکز درماني ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع و ايجاد رعب و وحشت بين شهروندان، بلافاصله تيم‌هاي اطلاعاتي از ماموران وارد عمل شده و در کمتر از 24 ساعت مخفيگاه هر 6 متهم متواري را در شهرهاي قزوين، مهرگان و بيدستان شناسايي و در عمليات‌هاي غافلگيرانه پليسي دستگير کردند.

ابراهيمي با اشاره به اينکه تحقيقات اوليه حاکي از اختلافات قبلي بين طرفين درگيري بوده و دو متهم ديگر نيز در مراکز درماني تحت نظر مي‌باشند، خاطرنشان کرد: پليس به تمامي شهروندان اين اطمينان را مي‌دهد که هرگونه قدرت‌نمايي و اقدامات مجرمانه که موجب سلب آسايش عمومي آن‌ها شود با پاسخ سريع و قاطع ماموران انتظامي همراه خواهد بود.

انتهای خبر/۱۴۰۴
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان