۲۹/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۵ جمعه

صبح قزوین نقش بانوان در عرصه انتخابات بی‌بدیل است
کد خبر: ۳۶۸۶۳۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۳ ساعت: ۱۰:۲۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

نقش بانوان در عرصه انتخابات بی‌بدیل است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر عج استان قزوین با بیان اینکه نقش بانوان در عرصه انتخابات همچون دیگر عرصه‌ها بی‌بدیل است، گفت: موفقیت‌های شهید رئیسی باید برای مدم تبیین شود.

نقش بانوان در عرصه انتخابات بی‌بدیل است
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار رستمعلی آتانی در جلسه ویژه انتخابات ۱۴۰۳ مختص بانوان تاثیرگذار استان قزوین که در سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، اظهار کرد: اکنون حال و هوای کشور انتخاباتی است و انتخابات یعنی نقش دادن به مردم و حضور مردم در میدان و سرنوشت‌سازی برای کشور.
 
وی ادامه‌ داد: این روزها ناجوانمردانه در حق انقلابی که با آراء و نظر مردم به روی کار آمد، جفا شد و عده‌ای گفتند که هیچ اتفاقی نیفتاده، هیچ پیشرفتی رخ نداده است.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه نقش بانوان در این عرصه همچون دیگر عرصه‌ها بی‌بدیل است، اضافه کرد: این روزها از مظلومیت امام (ره) بگویید؛ اینکه به هیچ جریان سیاسی و حزب و گروه‌های مبارز متفاوت وابسته نبود و به هیچ کس غیر از مردم میدان نداد به طوری که همه مراجع، علما، بازاریان و... پیش امام (ره) آمدند و پیشنهاد تشکیل حزب دادند اما ایشان قبول نکردند و گفتند با مردم باید کار را تمام کرد.
 
ما برای پیروزی این حزب و آن حزب نیامده‌ایم

آتانی با اشاره به اینکه ما برای پیروزی این حزب و آن حزب نیامده‌ایم، اضافه کرد: تا به حال جایی نشده که کشورمان با دشمنان به ویژه آمریکا درگیر شده باشد ولی پیروز از میدان بیرون نیامده باشد و هر جا آمد تعرض کرد، پاسخ درخور گرفت و رفت.
 
این مقام نظامی با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق افزود: اسرائیل فرزند ارشد و بزرگ آمریکاست و آمریکا برای صیانت از او، از هیچ چیزی کم نمی‌گذارد و حتی برای این عملیات نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه تاریخ چنین درگیری را تا به حال ندیده است، تاکید کرد: امروز اوضاع کشور را در انتخابات سیاه‌نمایی می‌کنند و به گذشته این ملت می‌تازند.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: سید ابراهیم با اخلاق و خدوم و شهید، یک راهی دارد و عمل موفق وی امانتی پیش ماست که خیلی‌ها برای پیروزی در انتخابات، آن‌ها را تحریف می‌کنند.
 
شهید رئیسی به ملت ایران و مسلمانان آبرو بخشید

این مقام مسئول تصریح کرد: سید ابراهیم نه تنها به پاسپورت کل ایرانی‌ها بلکه به کل مسلمانان عالم آبرو داد.

وی یادآور شد: زمانی که در کانادا و سوئد قرآن را آتش زدند، شهید رییسی با همان کرامت و اخلاقش در سازمان ملل و در خاک آمریکا، قرآن را بالا گرفت و در همان مسیر سازمان ملل خیلی از کشورها وی را تمجید کردند.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه مگر زبان دنیا چیست که این‌ همه هجمه وارد می‌کنند که شما زبان دنیا بلد نیستید؟!، تاکید کرد: در این میدان پیچیده آمریکایی، امیرعبداللهیان در 10 روز با سیاست‌مداری خود با عزت و افتخار پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورد.
 
رفیعی آتانی ادامه داد: شهید عبداللهیان با تسلط به قوانین و وظایف شورای امنیت گام به گام آمد و با قدرت و فهم زبان دنیا با اتکا به خداوند متعال و حمایت مردم اقدامی انجام داد که همین سازندگان سازمان ملل نتوانستند کاری بکنند.

آتانی اذعان کرد: در بحث اقتصادی در عملیات وعده صادق هیچ افزایش قیمتی در دلار و طلا نداشتیم چون قدرت شکل گرفته بود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه برای استمرار و تقویت این قدرت به میدان بیایید، اذعان کرد: موفقیت‌های شهید رئیسی باید برای مدم تبیین شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات حق مردم است اما با آگاهی باید کمک کنیم و مردم ما همیشه حضور خود را در این صحنه‌ها و برهه‌های حساس به خوبی نشان داده‌اند.

انتهای خبر/ 1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان