۲۶/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۲ سه شنبه

صبح قزوین کشور نباید به دوران تصمیمات خلق‌الساعه بازگردد
کد خبر: ۳۶۸۵۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۳ ساعت: ۸:۴۱ ↗ لینک کوتاه

قالیباف در قزوین:

کشور نباید به دوران تصمیمات خلق‌الساعه بازگردد

کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به تصمیمات خلق‌الساعه مدیران در دهه نود گفت: مردم نباید جور بی‌غرضگی ما را بدهند و ملت و نظام نباید معطل بمانند‌.

کشور نباید به دوران تصمیمات خلق‌الساعه بازگردد
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمدباقر قالیباف در اجتماع حامیانش که عصر شنبه در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت‌ها، علما و شهدای بزرگی از استان قزوین با تاریخ اسلام و انقلاب عجین شده‌اند‌.
 
وی افزود: توفیق هم‌نشینی با شهدای بزرگ استان قزوین را داشتم که با برخی از آنها در دفاع مقدس هم‌رزم بودیم.
 
کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امروز در یک مقطع حساسی هستیم و انتخابات بسیار مهم و اساسی است.
 
قالیباف ادامه داد: یکی از برکات انقلاب اسلامی که به برکت شهدا و امام شهدا نصیب ما شده این است که مردم ما بر سرنوشت خود حاکم هستند و با رای خود یکی از مسئولیت‌های بزرگ نظام یعنی ریاست جمهوری را واگذار می‌کنند.
 
این کاندیدا بیان کرد: باتوجه به حادثه تلخ که رئیس جمهور از بین ما رفت، امروز نزدیک‌ترین و موثرترین مسیر برای اینکه مردم اراده خود را اجرا کنند نیز حضور در انتخابات روز جمعه است.
 
وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور گفت: امروز صنایع دفاعی کشور مایه افتخار است و کشورهای منطقه حسرت ظرفیت‌های ایران را می‌خورند.
 
قالیباف خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق برای تمام مسلمانان به ویژه تمام آزادی‌خواهان و ایرانیان چه آنان که در داخل و چه خارج از کشور هستند، غرورآفرین بود.
 
وی عنوان کرد: ۱۹ و نیم درصد نفت و گاز دنیا را داریم اما شرایط کشور اینگونه است باید پرسید آیا نبودِ امکانات باعث شده یا اینکه مدیریت قوی و پاسخگو نداشتیم. در روز جمعه می‌خواهیم یک دهه کشور را بسپاریم به دست کسی که این مشکلات را حل کند. 
 
کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ابراز کرد: امروز باید دقت کنیم که چرا دهه نود دهه خوبی برای ما نبود و دهه سختی بود؛ در دهه نود رشد اقتصادی ما کم‌تر از یک درصد ولی نقدینگی کشور ۲۶ برابر بود، آیا کشور این طور اداره می‌شود؟ در این میان عده‌ای می‌خواهند دوباره ما را برگردانند به ریل غلط دهه نود.
 
وی تصریح کرد: بعضی گفتند تحریم کاغذ پاره است اما من گفتم تحریم برای ما سختی و مشکلات دارد 
و مذاکره یک روش مبارزه با دشمن است ولی شما به جای اینکه مذاکره را روش مبارزه بدانید، رفتید به صداقت آمریکا پناه بردید و همه چیز را دادید اما هیچ منافعی برای کشور نگرفتید و ترامپ یک شبه از برجام خارج شد.
 
قالیباف تاکید کرد: خنثی‌سازی تحریم یعنی استفاده از ظرفیت‌های کشور، ما بیش از ۲۰ درصد از انرژی‌ها که در دست داریم را هدر می‌دهیم که می‌شود بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد ارزی کشور.
 
این نامز ریاست جمهوری اذعان کرد: ۱۲ سال در شهرداری تهران توفیق خدمت داشتم و این در حالی بود که دولت احمدی نژاد با من همکاری نداشت و در طول هشت سال یک بار جلسه با شهرداری نگذاشتند و حتی بودجه را به ما ندادند ولی من حق نداشتم خداحافظی کنم.
 
وی وعده رایگان شدن درمان همه بیماران صعب‌العلاج را داد و گفت: بیش از ۱۵۰ بیماری صعب‌العلاج داریم و برای ۲ میلیون نفر پیش‌بینی کردیم.
 
قالیباف با اشاره به تصمیمات خلق‌الساعه مدیران در دهه نود بیان کرد: مردم نباید جور بی‌غرضگی ما را بدهند و ملت و نظام نباید معطل بمانند‌.
 
وی با بیان اینکه هدف برنامه‌های ما همه ملت، قومیت‌ها و شیعه و سنی هستند، گفت: باید بدانیم که مشکلات همه مرزنشینان ما از صیادان و کوله‌بران قابل حل شدن است.
 
کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اضافه کرد: عدالت جنسیتی یعنی باید شرایطی را فراهم کنیم که زن ما در خانه و خانواده و جامعه نقش‌آفرین باید و هرگز اینگونه عمل نخواهم کرد از بین این دو مجبور باشد که یکی را انتخاب کند بلکه در هر دو زمینه فعال باشد.
 
قالیباف خاطرنشان کرد: با کمک مردم اجازه نمی‌دهیم کسانی که تصمیمات خلق‌الساعه می‌گیرند دوباره کشور را به این ریل بازگردانند.
 
وی تصریح کرد: معیشت، خودرو، سلامت و مسکن با شروع دولت چهاردهم به طور جدی پیگیری خواهد شد.
 
این کاندیدا افزود: دشمن دنبال این است که ما را از آینده ناامید و از گذشته پشیمان کند.
 
قالیباف در پایان، حل معضل آب در قزوین، توسعه و تقویت زیرساخت‌های مواصلاتی را از کارهای اولویت‌دار در قزوین دانست.
 
انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان