۲۶/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۲ سه شنبه

صبح قزوین حضور مردم در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند
کد خبر: ۳۶۸۴۷۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۲ ساعت: ۱۰:۱۴ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان بویین زهرا:

حضور مردم در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه مشارکت مردم پشتوانه محکمی برای نظام و منتخب ریاست جمهوری است، گفت: حضور مردم در انتخابات می‌تواند نمایان‌گر این باشد که همواره ما پای نظام، انقلاب و ارزش‌ها و رهبری هستیم که این امر دشمن را مایوس می‌کند.

حضور مردم در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند
محمد ادیب‌رامندی گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ درباره اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: خوشبختانه زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو فراهم شده و اکنون در سطح کلان 6 نامزد از گروه‌های مختلف سیاسی از سوی شورای نگهبان به مردم معرفی شدند.

وی افزود: فضاسازی شهری، تبلیغات از طریق بیلبوردها و رسانه‌های دیداری، شنیداری و مجازی نیز در راستای مشارکت حداکثری آغاز شده و برنامه‌ریزی کردیم که جلساتی را نیز با حضور ائمه جمعه و جماعت در رابطه با برنامه تبیین برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان بویین زهرا بیان کرد: خوشبختانه مردم هم با حضور پرشوری که در تشییع شهید رئیسی و همراهانش داشتند، نشان دادند که همچنان در میدان هستند و پیش‌بینی می‌شود که مشارکت خوبی در انتخابات داشته باشیم.

ادیب‌رامندی اذعان کرد: معمولاً شهرستان بویین زهرا همیشه بالاترین میزان مشارکت در انتخابات را در سطح استان داشته و ما نیز هر چه در توان داریم در چارچوب قانون برای مشارکت حداکثری ضمن رعایت اصل بی طرفی انجام خواهیم داد.

این مسئول با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات به معنای جمهوریت نظام است، گفت: جمهوری اسلامی با مشارکت مردم رقم خورده و اکنون هر چه داریم از حضور مردم است که همواره پای نظام، انقلاب و آرمان‌های شهدا و امام و رهبری هستند.

حضور مردم در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند

وی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند چون دشمن اکنون با ایجاد ناامیدی به دنبال تحریم و تهدید انتخابات است.

ادیب‌رامندی با تصریح بر اینکه مشارکت مردم پشتوانه محکمی برای نظام و منتخب ریاست جمهوری است، گفت: مقام معظم رهبری بارها بر شاخص‌های اصلح ریاست جمهوری تاکید داشتند و مردم هم از طریق تحقیقات و مناظرات می‌توانند کاندیدای منتخب خود را انتخاب کنند که امیدواریم که فرد اصلحی انتخاب شود تا این راه ادامه داشته باشد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ابراز کرد: همه ما در قبال خون شهدا، امام و رهبری مسئولیت اجتماعی داریم لذا هر کس در هر جایگاه و مسئولیتی باید به روشنگری و تبیین بپردازد چون دشمن به دنبال این است که جوانان را ناامید و مایوس و از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کند.

وی ادامه داد: اکنون دشمن با توجه به استقبال مردم در تشییع شهید رئیسی کار خود را آغاز کرده و در حال فرافکنی است که خوشبختانه با روشنگری‌هایی که در پلتفرم‌هایی داخلی توسط جوانان انقلابی صورت می‌گیرد، ضریب نفوذ فضای مجازی بسیار کمتر شده اما نباید به این بسنده کرد.

این مسئول با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تثبیت نظام خواهد شد، اضافه کرد: اهل سخن در هر مسئولیتی باید تبیین کنند؛ مردم و اقشار مختلف اصناف، کارگران، دانشجویان، معلمین، اساتید، قشر دانشگاهی همه باید پای کار آیند؛ خوشبختانه سلیقه‌‌های مختلف سیاسی پای کار آمدند و شرایط برای هر فکر و ایده‌ای فراهم است.

ادیب‌رامندی اذعان کرد: قطعا هر رای می‌تواند در سرنوشت کشور تاثیر گذار باشد باشد و مردم هم ثابت کردند با وجود تمام مشکلات و موانعی که دشمنان برای این انقلاب ایجاد کردند؛ همچنان در صحنه هستند و این بار هم امیدواریم با فضل الهی و با توجه به منویات مقام معظم رهبری همه پای صندوق های رای آماده می‌شوند.

شهید رئیسی مرد اخلاق و تقوا بود

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: شهید رئیسی مرد اخلاق و تقوا بود در کنار آن سیاست‌مداری می‌کرد به همین واسطه خداوند محبتش را در دل مردم انداخت.

وی با اشاره به تواضع و مردمی بودن شهید رئیسی ادامه داد: شهید رئیسی در مدت فعالیت خود خون دل‌ها خورد اما به خاطر اینکه کشور آسیب نبیند و چرخ مملکت بچرخد، لب نگشود.

این مسئول ساده زیستی و دوری از تجمل‌گرایی از دیگر شاخصه‌های شهید جمهور دانست و گفت: شهید رئیسی علاوه کارنامه درخشان، مرامنامه هم داشت؛ نوع زندگی، رفتار، خانواده، اقتصاد و اخلاق‌مداری همه مجموعه مرامنامه اوست.

ادیب‌رامندی در پایان گفت: دفاع از مظلومیت و حقوق مستضعفان غزه در سطح بین‌الملل، بالابردن قرآن به عنوان کتاب آسمانی و کتاب راهنمای بشریت، مطرح کردن سردار سلیمانی به عنوان مظهر مقاومت، برچیده کننده تروریسم و داعش، شانگهای، ارتباط با دنیا، تعاملات اقتصادی، تعاملات اجتماعی، دیپلماسی فعال، ورود در میدان، ارتباط با همسایگان همه شاخص‌های شهید رییسی بود اکنون شاهد خروجی آن که همان کاهش تورم و تثبیت بازار، کاهش نرخ بیکاری، فعال شدن کارخانجات تعطیل و نیمه فعال هستیم و خوشبختانه کشور ما با وجود توطئه‌های دشمنان کشور سربلند پیش می‌رود.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان