۱۱/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۲۸ دوشنبه

صبح قزوین ثبت‌نام رشدواره دخترانه در قزوین آغاز شد
کد خبر: ۳۶۸۲۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۷ ساعت: ۹:۳۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول تشکل دخترانه نورا در قزوین:

ثبت‌نام رشدواره دخترانه در قزوین آغاز شد

مسئول تشکل دخترانه نورا در قزوین گفت: ثبت‌نام دوره تربیتی «رُشدواره دُخترانه پَروانه‌شو» در قزوین آغاز شد.

ثبت‌نام رشدواره دخترانه در قزوین آغاز شد
سمیه خدادادی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: رویکرد اولین تشکل دخترانه در قزوین از همان ابتدای تاسیس، تلاش در جهت بیداری و معرفت‌افزایی نسل جوان و نوجوان بوده است و این تشکل بدون هیچ‌گونه وابستگی به مجموعه و ارگانی با یک هویت کاملاً مردم‌پایه فعالیت خود را در شهر و استان و کشور انجام می‌دهد.

مسئول تشکل دخترانه نورا در قزوین بیان کرد: این تشکل در راستای جریان فرهنگ ناب توحیدی و امام رضایی که لازمه یک تشکل مردمی است با رویکردی نوین و با هدف تربیت یک دختر تمدن‌ساز به عرصه هویت‌بخشی و معرفت‌افزایی جوان و نوجوان پا گذاشته و رویکرد کلان این تشکل مردم‌پایه در طراحی‌ها با پیوست الگوسازی، کادرسازی و شبکه‌سازی است.

خدادادی خاطرنشان کرد: اولین دوره طرح رشدواره دخترانه پروانه شو ویژه دختران قزوینی در تابستان ۱۴۰۳ به عنوان نخستین حرکت جامع تربیتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح تربیتی رشدواره با یک قرار پروانه‌وار در سایه تابستان ۱۴۰۳ در چهار ساحت شناختی، معرفتی، مهارتی و تفریحی با سفری از کشف چیستی‌ها و چرایی‌ها تا رشد و پروانگی ویژه دختران پایه ششم تا دوازدهم قزوینی بر پایه کتب معارفی و توحیدی طراحی و‌ تنظیم شده است.

این مسئول ابراز کرد: این رشدواره دخترانه به صورت ترمی است که این تابستان نخستین حرکت خودش را طبق برنامه‌ریزی‌ها در هشت هفته به مدت ۱۶ روز با حضور مربیان تربیتی و مهارتی، اساتید عقاید و کادر اجرایی این تشکل برای دختران قزوینی برنامه‌ریزی شده است و در کنار این طرح تربیتی نوجوانان، ویژه مادران هم در چهار ساحت اما به صورت مجزا و متفاوت طرح‌ریزی شده است‌.

مسئول تشکل دخترانه نورا در قزوین عنوان کرد: دختران قزوینی برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا روز جمعه ۱۱ خرداده ۱۴۰۳ با شماره ٠٩٩٣۵٨١٨٧٧۴ تماس حاصل نمایند.

وی بیان کرد: این طرح رشدواره دخترانه پروانه‌شو یکی از برنامه‌های محوری و تربیتی در حوزه نوجوانان تشکل دخترانه نورا است که امیدواریم بتوانیم قدمی در موضوع انسان‌سازی برای این انقلاب و نظام برداریم.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان