۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین هیچگاه در برابر تجاوز به حریم اسلام سکوت نکنید
کد خبر: ۳۶۸۰۴۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فرازی از وصیت‌نامه شهید «احمد محمدی»؛

هیچگاه در برابر تجاوز به حریم اسلام سکوت نکنید

شهید «احمد محمدی» در وصیت‌نامه‌اش آورده است: «از شما مى‏‌خواهم هیچگاه برابر زورگویى و تجاوز به حریم اسلام، سکوت نکنید و استوار و پابرجا باشید ...»

هیچگاه در برابر تجاوز به حریم اسلام سکوت نکنید

به گزارش حوزه فرهنگ وهنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ شهید «احمد محمدی»، بیستم شهریور ماه سال ۱۳۳۸، در روستای خوزنین از توابع شهر بوئین‌زهرا به دنیا آمد، پدرش محمدولی، کشاورز بود و مادرش ام‌لیلا خانم نام داشت، تا دوم راهنمایی درس خواند، سفیدکار بود، ازدواج کرد و صاحب سه پسر شد. این شهید بزرگوار به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت، هفدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱، در دارخوین بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد و مزار مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید احمد محمدی:

همسر مهربانم! در این لحظات آخر عُمر از شما مى‌خواهم از من راضى باشی و اگر احیاناً در این مدت زندگى از روى نادانى و نداشتن صبر کافى، حقى را از شما پایمال کردم، به بزرگى خودت ببخش. از خداى –عزَّوجَل- برایم طلب آمرزش کن تا خداوند از گناهانِ من روسیاه بگذرد.

تو، همسرى مهربان بودى و من همیشه مدیون مَحبَّت‌هاى تو هستم. مى‌دانم تو به قدرى خوبى که اگر اشتباهى از من سر زده باشد، مرا مى‏‌بخشى. من آرزو داشتم مانند گذشته با همدیگر زندگى می‌کردیم و پیش هم بودیم و روزگار را به خوشى می‌گذراندیم؛ اما وظیفه دفاع از اسلام مهمتر از همه این حرف‌ها است.

از شما بندگان پاک و بی‌گناه خدا مى‌خواهم تا دیر نشده، به راه اسلام راستین بیایید و قرآن کریم را زیاد بخوانید که کتاب پُرارزشی است و مردان خدا شب تا صبح نمی‌خوابیدند و به تلاوت آن مشغول بودند.

قرآن، کتابى است انسان‌ساز که آدمى را اگر به دستوراتش دل ببندد، از آتش جهنم نجات مى‌دهد. حتماً شنیده‌اید که منافقین، مَردان خدا را که با قرآن بیشتر اُلفت داشتند مانندِ مطهرى، رجایى و باهنر، ترور کردند و همچنین فرزندان راستین قرآن را در محراب عبادت و خیابان‌ها به شهادت رساندند. از شما مى‏‌خواهم هیچگاه برابر زورگویى و تجاوز به حریم اسلام، سکوت نکنید و استوار و پابرجا باشید.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان